bnn.lv Latviski   bnn-news.com English   bnn-news.ru По-русски
Piektdiena 20.01.2017 | Vārda dienas: Aļģirds, Orests, Oļģerts, Alģis

Samsung laidis klajā divus jaunus Galaxy sērijas viedtālruņus

Samsung Electronics laidis klajā jaunāko papildinājumu Galaxy sērijas produktu klāstā – Samsung Galaxy S7 un Galaxy S7 edge viedtālruņus.

Samsung Galaxy S7 un S7 edge Latvijas mobilo sakaru operatoru veikalos un lielākajos elektropreču tirdzniecības centros būs nopērkams no 11.marta. Savukārt no 22.februāra mobilo sakaru operatoru veikalos būs iespējams veikt ierīces iepriekš pasūtīšanu. Rezervējot kādu no jaunajiem Galaxy S7 sērijas tālruņiem, lietotāji ekskluzīvi saņems arī Gear VR ierīci.

Samsung Galaxy S7 aptuvenā mazumtirdzniecības cena būs no 719 eiro (Galaxy S7) līdz 819 eiro (Galaxy S7 edge) atkarībā no izvēlēta modeļa un atmiņas lieluma. Tie sākotnēji būs pieejami melnā un zelta krāsā, vēlāk arī sudraba tonī.

Galaxy S7 un Galaxy S7 edge viedtālruņos iebūvēta Dual Pixel kamera, kas nodrošina gaišus un asus attēlus pat vāja apgaismojuma apstākļos. Pateicoties šai tehnoloģijai, gaišam objektīvam ar lielu diafragmas atvērumu, kā arī lielākam sensora pikseļa izmēram, kamera nodrošina ātru slēdža darbību un daudz precīzāku autofokusu pat nepietiekamā apgaismojumā. Savukārt jaunais Kustības panorāmas (Motion Panorama) režīms tradicionālajā panorāmas fotogrāfijā ievieš kustības iespēju, piešķirot papildu vizuālo efektu, informē ražotājs.

Abi viedtālruņi – Galaxy S7 ar 5,1 collu ekrānu un Galaxy S7 edge ar 5,5 collu ekrānu – ir veidoti no 3D stikla un metāla. To korpuss ir veidots ergonomiskā formā maksimāli ērtam satvērienam. Ierīces jaunā Always-On ekrāna funkcija ļauj neraizēties par neatbildēta zvana vai svarīga paziņojuma nepamanīšanu.

Galaxy S7 un Galaxy S7 edge viedtālruņiem ir IP68 standartam atbilstoša ūdens un putekļu aizsardzība. Edge UX īpašā lietotājsaskarne, kas veidota Galaxy S7 edge viedtālruņa ekrāna izliektajām malām, nodrošina ērtu un ātru piekļuvi iecienītākajām funkcijām, piemēram, e-pastam, kameras pašbildes vai panorāmas režīmam vai citām pēc lietotāja paša izvēles.

Galaxy S7 un Galaxy S7 edge nodrošina ātru uzlādi gan klasiskajā veidā, gan arī ar bezvadu uzlādes tehnoloģiju. Savukārt SIM kartes ligzda ļauj viedtālrunī ievietot arī microSD atmiņas karti, pieejamos atmiņas resursus palielinot pat par 200 GB, sola ražotājs.

Tāpat ražotājs norāda, ka jaudīgāks procesors un lielāka baterijas ietilpība nodrošina ilgāku spēlēšanas laiku, savukārt iekšējā dzesēšanas sistēma pasargās ierīci no pārkāršanas. Game Launcher funkcija ir jauns papildinājums spēļu cienītājiem, kas ļauj pārvaldīt baterijas patēriņu un minimizēt paziņojumus. Lietotāji var arī ierakstīt savu spēles norises gaitu, kā arī koplietot ekrānu, lai spēlētu kopā ar citiem. Galaxy S7 un Galaxy S7 edge viedtālruņos pielietotā Vulkan API lietojumprogrammu saskarne nodrošina iespēju spēlēt augstas grafiskās veiktspējas spēles ar mazāku enerģijas resursu patēriņu.

Jaunie telefoni radīti, lai tos varētu ērti savienot ar viedpulksteņiem, Gear VR ierīci, arī nupat kā pasaulē atklāto Gear 360 grādu kameru, kas ļauj viegli iemūžināt, aplūkot un koplietot telpiskus video un fotoattēlus, un citām Galaxy ekosistēmas ierīcēm.

Galaxy S7 un Galaxy S7 edge viedtālruņu lietotāji var izmantot arī mobilo maksājumu iespējas ar Samsung Pay tehnoloģiju. Aizsargāta ar Samsung KNOX, pirkstu nospiedumu skeneri un modernu tokenizācijas risinājumu, Samsung Pay darbojas gan ar NFC (Near Field Communication), gan MST (Magnetic Secure Transmission), gan arī svītru koda (Barcode) tehnoloģijām.

Ref: 102.000.102.11947

Valsts policijas inspektors 1,61 promiļu reibumā izraisīja ceļu satiksmes negadījumu

Valsts policijas Speciālo uzdevumu nodaļas inspektors trešdien, 17.janvārī, 1.61 promiļu reibumā izraisījis ceļu satiksmes negadījumu, notikumu vietu policists pameta ar kājām, vēsta valsts policijas pārstāve Ilze Jurēvica.

E-veselības funkcionalitātes pārbaudē konstatē virkni nepilnību

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, pārbaudot Nacionālā veselības dienesta īstenotā e-veselības projekta funkcionalitāti, atklājusi virkni nepilnību. Pārbaudes rezultātā sniegtas vairāk nekā 20 rekomendācijas sistēmas ērtuma un lietojamības pilnveidošanai.

Nozare: Reklāma pozitīvi ietekmē visas Eiropas Savienības ekonomiku

Katram reklāmā ieguldītajam eiro ir septiņkārtīga ietekme uz valsts iekšzemes kopproduktu. Tātad - katrs ieguldītais eiro atnes septiņus eiro valsts IKP, uzsver Latvijas Reklāmas asociācija, norādot, ka reklāmas nozare veicina nodarbinātību un inovāciju visā Eiropas Savienībā.

VP: No ES fondiem Latvijā centušies izkrāpt vairāk nekā 20 miljonus

Aizvadītajā gadā par Eiropas Savienības fondu līdzekļu neatbilstošu izlietošanu kopumā uzsākusi 18 kriminālprocesus un novērsusi līdzekļu izkrāpšanu vairāk nekā 20 miljonu eiro apmērā, vēsta Valsts policijas pārstāvis Dairis Anučins.

Noraida Ventspils vicemēra prasību pret pensionāru par aizskarošiem izteikumiem

Augstākā tiesa pērn nogalē lēmusi, ka pensionāram Ivaram Jansonam nebūs jāmaksā Ventspils domes priekšsēdētāja vietniekam Jānim Vītoliņam kompensācija par godu un cieņu aizskarošiem izteikumiem, ziņo portāls Pietiek.com. Šis lēmums nav pārsūdzams.

CSP: Vairāk nekā puse uzņemto studentu mācās par personīgajiem līdzekļiem

Latvijas augstākās izglītības iestādēs 2016./2017. akadēmiskajā gadā studē 82,9 tūkstoši studentu, un gada laikā studējošo skaits ir samazinājies par 2%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati.

Informācija autovadītājiem par dalītās atbildības negadījumiem

«Nosakot ceļu satiksmes negadījumā atbildīgo personu atbildības pakāpi, tiek ņemta vērā bīstamība, kas radīta, pārkāpjot ceļu satiksmes noteikumus,» skaidro Ergo Atlīdzību regulēšanas departamenta direktors Ivars Vismanis.

Igaunijai šogad prognozē lēnāku – 2,2% - izaugsmi

Igaunijas tautsaimniecības izaugsme 2017.gadā būs lēnāka nekā gaidīts iepriekš, tā samazinot savu iepriekšējo Igaunijas ekonomikas prognozi šim gadam par 0,2% līdz 2,2%, pavēstījuši Swedbank ekonomisti.

Saeimas rudens sesijā administratīvi sodīti seši deputāti

Parlamenta rudens sesijā administratīvi tikuši sodīti seši Saeimas deputāti, liecina parlamentam sniegtā informācija.

Latvijai un Lietuvai sadarbojoties, pārtrauc divu noziedzīgu grupējumu darbību

Valsts ieņēmumu dienesta Finanšu policijas pārvalde apturējusi divas organizētas personu grupas, kuras laikā no 2015.gada 1.janvāra līdz 2016.gada 30.novembrim nodarīja ievērojamus zaudējumus valsts budžetam, īstenojot pievienotās vērtības nodokļa krāpniecības shēmas.

Igaunijā vienojas likvidēt izdienas pensijas, virzīt pensiju reformēšanu

Igaunijas valdība nolēmusi likvidēt izdienas pensijas un turpināt virzīt ieceri par krasām pensiju sistēmas reformām, tostarp pensionēšanās vecuma piesaistīšanu vidējam statistiskam mūža ilgumam.

Ķīnas tautsaimniecība pērn augusi par 6,7%

Pasaulē otrā lielākā ekonomika 2016.gadā piedzīvojusi 6,7% izaugsmi, liecina Ķīnas oficiālie dati, kas rāda, ka pieaugums bijis lēnāks par 6,9% tempu, kāds tas bijis 2015.gadā, un lēnākais kopš 1990.gada.

KNAB veic pārbaudi par Jakrina apstiprināšanu Rīgas satiksmes valdē

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs pārbaudīs, vai ar Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītāja Emīla Jakrina apstiprināšanu SIA Rīgas satiksme valdes locekļa amatā nav pārkāpts labas pārvaldības princips un saskatāms amatpersonas interešu konflikts.

Itālijā meklē izdzīvojušos viesnīcā, kurai uzgāzusies lavīna

Itālijā šonedēļ notikušas virkne zemestrīču, kas izraisījušas arī lavīnu kalnos Abruco reģionā. Tā uzgāzusies uz viesnīcas ēkas, kur bojā gājuši divi cilvēki un zem gruvešiem un sniega atrodas vēl vairāk kā divdesmit.

Arī brīvdienās atkusnis mīsies ar salu; autovadītājiem jāuzmanās

Tuvākajās dienās laika apstākļi būs nepastāvīgi - gaidāmas gan mākoņainas debesis ar nelieliem nokrišņiem, gan debesu skaidrošanās un saules stari, ziņo Vides, ģeoloģijas un meteoroloģijas centra sinoptiķi.

Lietuva ar 14 apdraudējumu sarakstu papildina «Valsts Drošības stratēģiju»

Lietuvas Seims lielā vienprātībā šonedēļ pieņēmis papildināto «Valsts Drošības stratēģiju», kur uzskaitīti 14 būtiski iespējama apdraudējuma cēloņi un riska faktori. Drošības eksperts savukārt vērtē dokumenta saturs ir kā «kišmiš ar rozīnēm».

Tiks pārcelta ievērojama daļa zīmola Laima produkcijas ražošana

Norvēģu kompānija Orkla Confectionery & Snacks Latvija tuvākajā laikā ieguldīs daudzmiljonu eiro investīcijas jaunas un multifunkcionālas ražotnes būvniecībā Latvijā, uz kuru trīs gadu laikā tiks pārcelta ievērojama daļa zīmola Laima produkcijas ražošanas.

Rīga kopā ar Minsku kandidēs uz 2021.gada pasaules čempionāta hokejā rīkošanu

Rīga kopā ar Minsku kandidēs uz 2021.gada pasaules čempionāta hokejā rīkošanu, ceturtdien, 19.janvārī, par kopīgu pieteikumu paziņoja abu pušu pārstāvji.

Loģistikas nozares padome vērtē 16+1 samita rezultātus

Eksperti lēš, ka loģistikas uzņēmumam konteinerkravas turpmāk varētu sniegt būtisku pienesumu nozarei, līdz ar to LDz Loģistika turpinot strādāt pie nākamā konteinervilciena organizēšanas no Ķīnas, kā arī sadarbības plāniem Baltkrievijas un Ķīnas industriālā parka Lielais akmens konteksta, BNN informē Satiksmes ministrijas pārstāve Ilze Greiškalna.

Mājsaimniecību rīcībā esošie ienākumi pieauguši par 7,6%

2015.gadā mājsaimniecību rīcībā esošie ienākumi, salīdzinot ar 2014.gadu, pieauga par 7,6%, sasniedzot 417 eiro uz vienu mājsaimniecības locekli mēnesī, liecina CSP veiktās aptaujas dati.

Atbalsta grozījumus, lai nebūtu jāveic finansiāli ietilpīgie zemes uzmērīšanas darbi

Lai ierakstītu zemesgrāmatā valsts robežas joslas zemes vienības, vairs nebūs nepieciešams sagatavot zemes robežu plānu. Tas ļaušot būtiski ietaupīt valsts budžeta līdzekļus, jo nebūs jāveic finansiāli ietilpīgie zemes uzmērīšanas darbi, vēsta Saeimas Preses dienests.

Vācija prasa skaidru ASV dienaskārtību, sola palielināt aizsardzības tēriņus

Vācija solījusi palielināt aizsardzības tēriņus pēc tam, kad saskārusies ar jaunievēlētā Amerikas Savienoto Valstu prezidenta Donalda Trampa kritiku par NATO tēriņu sliekšņa neizpildi.

Pēc atkārtotiem kāpumiem piena cena Igaunijā sasniegusi 55 centus litrā

Igaunijā pēc ilgstoši zemām piena iepirkuma cenām, kādas tās bijušas arī Latvijā, nu divreiz novērota piena cenas paaugstināšanās, kas liecina arī par godīgākām piena iepirkuma cenām.

KP uzraugiem bažas par Latvijas Gāzes līguma noteikumiem

Konkurences padomei bažas AS Latvijas Gāze rīcību dabasgāzes tirgus atvēršanas gaidās. Ministru kabineta komitejas sēdei 23.janvārī Ekonomikas ministrija pieteikusi Dabasgāzes tirdzniecības un lietošanas noteikumu projektu.

LZA: Augstskolu reģionālās filiāles vajadzīgas, ja spēj ražot izglītotus speciālistus

Augstskolu reģionālajām filiālēm noteikti ir jēga, jo tās spēj ražot izglītotus speciālistus reģionu darba tirgus vajadzībām, intervijā Latvijas Televīzijas raidījumam Rīta panorāma sacīja Latvijas Zinātņu akadēmijas prezidents Ojārs Spārītis.