Biļešu serviss: Pasākumu tirgus situācija Baltijas valstīs ir atšķirīga

Covid-19 pandēmijā cietušais pasākumu tirgus sāk pamazām atkopties, taču katrā Baltijas valstī tas notiek atšķirīgi, sacījis pasākumu pārdošanas uzņēmuma SIA Biļešu serviss īpašnieks un līdzinvestors Svens Nūtmans.

Viņš norāda, ka Lietuvā pasākumu apmeklētība jau atgriezusies gandrīz vai iepriekšējā līmenī, Igaunijā – aptuveni 70% no pasākumu apmeklējuma, bet Latvija ierobežojumu ziņā ir visstingrākā valsts, kur apmeklējumu apjoms atjaunojas vislēnāk, un tas vistiešāk atsaucas arī uz apgrozījumu.

Tāpat viņš atzīmē, ka biznesa attīstību katrā valstī ietekmē gan politiskie lēmumi Covid-19 ierobežojumu sakarā, gan arī citi nozari ietekmējoši faktori, piemēram, organizatora ekonomiskais pamatojums vispār organizēt jebkādus pasākumus pie valstī noteiktajiem ierobežojumiem.

Tikmēr Biļešu servisa valdes locekle Līga Rubine atzīmē, ka uzņēmumā ir sākta jaunu risinājumu ieviešana, piemēram, biļešu apdrošināšana. Tāpat tiek strādāts arī pie citiem jauniem risinājumiem – pārveidot biļešu tirdzniecības sistēmu tā, lai tā būtu mūsdienīga, nodrošinātu pilnu pakalpojumu iespējamību, tostarp jaunus produktus.

Patlaban notiek darbs pie jaunu vadlīniju izstrādes, lai veidotu kopīgu atpazīstamību visos grupas uzņēmumos un samazinātu neefektīvu līdzekļu izlietojumu.

Igaunijas investīciju kompānijas BaltCap fonds BaltCap Private Equity Fund III un līdzinvestors Nūtmans iegādājās Biļešu servisa mātesuzņēmumu Baltic Ticket holding 2021.gada februārī, lai veiktu investīcijas uzņēmumu digitālo produktu un risinājumu uzlabošanā un augtu Eiropas līmenī.

Kā liecina Firmas.lv informācija, Biļešu serviss reģistrēts 2000.gadā, un tā pamatkapitāls ir 28 450 eiro. 2020.gadā Biļešu serviss strādāja ar 581 141 eiro apgrozījumu un 378 213 eiro zaudējumiem.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas