Stendera apgrozījums pērn pārsniedzis 27 miljonus eiro

Latvijas kosmētikas ražotāja Stenders mazumtirdzniecības apgrozījums pagājušajā gadā pieauga par gandrīz 17%, visos uzņēmuma veikalos pasaulē kopā sasniedzot vairāk nekā 27 miljonus eiro.

Stenders Āzijas reģionā atvēris jau vairāk nekā 115 veikalus, bet pērnā gada nogalē atvērta uzņēmuma pārstāvniecība Filipīnās, Manilā – Stenders Asia Pacific, informē uzņēmums.

2013.gada laikā Stenders atvēris 43 jaunus veikalus, līdz ar to veikalu skaits pieaudzis līdz 230 veikaliem 22 pasaules valstīs. Vislielākā izaugsme turpinās Ķīnā, kur darbojas jau 110 veikali 46 lielākajās pilsētās. Eiropā jauni veikali tika atvērti Vācijā, Austrijā un Šveicē, kur arī 2014.gadā tiek plānota stabila attīstība.

Pērnā gada nogalē ir veiksmīgi uzsākta sadarbība ar jaunu partneri Apvienotajos Arābu Emirātos, un jau 2014. gada pavasarī tiks atvērts pirmais Stenders veikals Dubaijā.

Uzlabojot uzņēmuma interneta tirdzniecības pakalpojumus, pilnveidojot dizainu un apkalpošanas procesu, pārdošanas apjomi vairākas reizes pieauguši Krievijas, Polijas, Šveices un arī Latvijas interneta vietnēs.

«Veiksmīgi piesaistītās investīcijas ir palīdzējušas paātrināt jaunu produktu ieviešanu tirgū, kas stiprinās sortimentu un konkurētspēju pasaules kosmētikas tirgū. Kopā veikalu plauktos aizvadītajā gadā nonāca 39 jauni produkti. Pieaugot veikalu skaitam un pieprasījumam pēc produkcijas, mums ir būtiski palielināt laboratorijas un produktu izstrādes kapacitāti. Kā veiksmīgāko no jaunajiem produktiem var minēt Intensīvo matu kopšanas līniju, kas, pateicoties 3D tehnoloģijām, vērtīgajām sastāvdaļām un to pierādītajai efektivitātei, piesaistījusi arī vairāku atzītu Eiropas modes un skaistuma ekspertu uzmanību,» stāsta uzņēmuma vadītājs Jānis Bērziņš. Viņš piebilst, ka veiksmīgus pārdošanas rezultātus un klientu atzinību ieguvusi arī Stenders gudrā Pretcelulīta masāžas eļļa, kuras efektivitāte pierādīta arī klīniskajā pētījumā.

«Līdz ar finanšu investora piesaisti varam paātrināt uzņēmuma attīstības un modernizācijas tempus. Reģionālā biroja izveide Filipīnās sekmēs produktu atpazīstamību un pārdošanu Dienvidaustrumāzijas valstīs, kā arī būs atbalsta centrs visai Āzijai, tai skaitā esošajiem partneriem. 2014. gadā plānojam turpināt izvērtēt jaunas attīstības iespējas straujākai uzņēmuma izaugsmei un zīmola atpazīstamības celšanai pasaulē,» uzsver uzņēmuma finanšu direktors Rolands Pupkevičs.

Šogad uzņēmums plāno sasniegt apgrozījuma pieaugumu par 20%.

102.000.102.6725

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas