Swedbank: Uzņēmumi mudina bankas attīstīt digitālos pakalpojumus

Aizvien vairāk uzņēmumi ne tikai atzinīgi novērtē, bet pat mudina bankas attīstīt digitālos pakalpojumus, liecina Swedbank Latvija veiktā aptauja.

Digitālie pakalpojumi atzīti par būtiskāko faktoru. Tādējādi uzņēmumi var efektīvāk organizēt savu darbu, ietaupīt laiku, kā arī daudz labāk pārraudzīt procesu norisi.

Otrs svarīgākais faktors uzņēmēju sadarbībai ar bankām ir ātrums – iespēja pēc iespējas ātrāk saņemt sev nepieciešamo pakalpojumu, bet trešais – ka uzņēmējam bankā ir savs cilvēks, kam var uzticēties un kas ir viņam labvēlīgs. Savukārt analizējot datus nozaru griezumā, iezīmējas vairākas tendences, piemēram, lauksaimniekiem, kā arī nekustamo īpašumu un būvniecības nozares uzņēmumiem otrajā vietā aiz digitālajiem pasākumiem ir svarīgi, ka banka ir partneris, kurš izprot viņa biznesa vajadzības, BNN skaidro pētījuma pārstāvji. 

Savukārt rūpniecības un enerģētikas nozares uzņēmumiem kā otrā prioritāte ir skaidri un saprotami līgumu nosacījumi.

«Šobrīd uzņēmumi izmanto internetbanku, Swedbank mobilo lietotni un Smart-ID, maksājumu portālu, grāmatvedības rīku Gateway, kā arī iespēju Swedbank Business Network platformā izveidot internetveikalu. Šo jaunumu īpaši novērtē mazie uzņēmumi, kuriem IT jautājumus ērtāk ir uzticēt jau interneta vidē izstrādātai programmai nekā tam speciāli piesaistīt darbinieku,» uzsver bankas pārstāvji. 

Viņi norāda, ka aizvien vairāk Latvijas uzņēmumu izvēlas klientiem piedāvāt iespēju norēķināties ar karti, izmantojot POS termināļus. Pēdējo piecu gadu laikā uz pusi audzis vietu skaits, kas pieņem bankas kartes. Pērn Latvijā karšu pieņemšanas iekārtu skaits sasniedza 41 613, ar 28 601 tirdzniecības vietām.

Aptaujā piedalījas 640 Swedbank klientu – dažādu segmentu un lieluma uzņēmumu. 

Ref:224.000.103.1178

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas