Ieilgstot piena krīzei, Food Union atkārtoti samazina produktu cenas

Saistībā ar turpinošos piena krīzi, svaigpiena pārprodukcijai Latvijā sasniedzot rekordapjomus un tālāku iepirkuma cenu samazināšanos, piena pārstrādes uzņēmums Food Union atkārtoti nolēmis samazināt cenas piena produktiem.

Uzņēmums nolēmis piemērot atlaides visai Limbažu piens produkcijai ar mērķi turpināt iepirkt vietējo zemnieku ražoto svaigpienu līdzšinējā apjomā. No šī gada 1.maija līdz 30.jūnijam Limbažu piens piens (1l) un kefīrs (1l) būs nopērkams par vienu ieteicamo cenu – 0,65 EUR, savukārt Limbažu piens biezpiens un skābais krējums – par 0,69 EUR, informē uzņēmums.

«Krīze nebeidzas un par to ikviens var pārliecināties pie veikalu plauktiem. Ja pirms diviem gadiem litrs piena maksāja tuvu 1 EUR, pērn tas maksāja ap 0,80 EUR, tad šodien piens maksā jau 0,65 EUR. Tas nav labi piena nozarei, bet ir labi pircējiem. Tādēļ mēs atkal meklējam veidus, kā varam apmierināt pircēju vēlmes pēc pievilcīgām cenām, vienlaikus palielinot piena produktu patēriņu un pārvēršot to tiešā atbalstā zemniekiem,» skaidro AS Rīgas piena kombināts (Food Union grupa) valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.

«Limbažu piens jau izsenis ir bijis vispirktāko piena produktu zīmols, cenas un kvalitātes attiecības līderis. Šī pircēju daudzpusīgā lojalitāte Limbažu pienam var palīdzēt teju 400 Latvijas zemniekiem pārdzīvot krīzi. Atbalsta mehānika ir vienkārša – jo vairāk Limbažu piens produkciju pirks, jo ilgāk mēs spēsim iepirkt vietējo zemnieku svaigpienu līdzšinējā apjomā un turpināt maksāt zemniekiem virs vidējas iepirkuma cenas valstī,» papildina Staņēvičs.

Cenu samazinājums attiecas uz visiem Limbažu piens produktiem – pienu, kefīru, biezpienu un skābo krējumu. Produkti ar atlaidi būs pieejami visos Latvijas veikalos maijā un jūnijā, lielā daļā veikalu tie būs izcelti ar dzeltenajām cenu zīmēm.

«Redzot, ka šī piena krīze ir ieilgusi, Food Union pērn veica virkni ārkārtas pasākumu ar mērķi uzlabot pārstrādes efektivitāti. Mēs par 40% samazinājām noliktavu saimniecības izmaksas, par 25% piena sagādes loģistikas izmaksas un 20% gatavās produkcijas piegādes loģistikas izmaksas. Efektivizējot savu darbību, pērn mums izdevās ietaupīt trīs miljonus eiro, no kuriem divus miljonus novirzījām konkurētspējīgas piena iepirkuma cenas uzturēšanai. Pateicoties tam vēl šodien spējam maksāt par 5% augstāku iepirkuma cenu zemniekiem, nekā valstī vidēji,” uzsver Staņēvičs.

Food Union turpina apgūt jaunus produkta noieta tirgus Vidējos un Tālajos Austrumos, kā arī izmanto visas grupas sniegtās priekšrocības, lai optimizētu ražošanas izmaksas un palielinātu Latvijā ražotas izejvielas izmantošanu citos grupas uzņēmumos ārvalstīs. Pašlaik Food Union Latvijas uzņēmumi Rīgas piena kombināts, Valmieras piens un Rīgas piensaimnieks eksportē uz 20 valstīm visā pasaulē, norāda uzņēmumā.

Ref: 102.000.102.12583

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas