Interneta lietotāji meklē par likumiem, darba meklējumiem un dzīves vietas maiņu

Janvārī vērojams interneta lapu apmeklētāju skaita kāpums. Sezonāli viens no šiem portāliem ir cv.lv (+ 30%), kas bijis saistošs visiem tiem interneta lietotājiem, kas jauno gadu vēlējušies uzsākt ar jaunas darba vietas meklējumiem. Skaitliski nozīmīgāko kāpumu piedzīvojis portāls city24.lv, kura auditorija ir augusi par 24% jeb 54 713 apmeklētājiem, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius.

«Prieks, ka nekustamo īpašumu sludinājumu portāls city24.lv turpina sasniegt jaunus apmeklējuma rekordus, un tas ir kļuvis par pirmo izvēli īpašumu meklētājiem. Pastiprinātu interesi novērojam arī šobrīd, nekustamo īpašumu tirgus aktīvajai sezonai turpinoties. Protams, būtiski uzsvērt, ka 2017.gada nogalē veicām vairākus būtiskus uzlabojumus un pieņēmām stratēģiskus lēmumus, kas ievērojami uzlaboja sludinājumu un satura kvalitāti, ko acīmredzot novērtē arī portāla apmeklētāji,» skaidro city24.lv vadītājs Maksis Karlins.

Apmeklējumi no datoriem

Lielākās izmaiņas ir piedzīvojis lsm.lv (+ 56 067 apmeklētāji), pakāpjoties uz 5.pozīciju, kas ir par divām vietām augstāk nekā decembrī. Līdzīga situācija ir vērojama ziņu portāliem la.lv (291 891 apmeklētāji) un nra.lv (273 348 apmeklētāji), kas savas pozīcijas ir pavirzījuši par vienu vietu augstāk, pietuvojoties topa favorītiem.

Sākoties jaunajam gadam, lielāka aktualitāte nekā parasti ir novērota portālam likumi.lv ( + 41 169 apmeklētāji) un lvportals.lv (+ 30 576 apmeklētāji), ko var pamatot ar iedzīvotāju interesi par izmaiņām likumdošanā.

Decembrī portāls kurpirkt.lv ir bijis nozīmīgs daudziem dāvanu tīkotājiem, tomēr janvārī saskāries ar nelielu kritumu (- 7%), atgriežoties ierastajās pozīcijās (159 720 apmeklētāji).

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

No mobilajām ierīcēm visvairāk apmeklētāji ir bijuši portāliem delfi.lv, tvnet.lv un inbox.lv, kas savas pozīcijas ir saglabājuši jau vairākus mēnešus. Kaut arī tvnet.lv (- 2%) un inbox.lv (- 5%) janvārī ir zaudējuši apmeklētājus, kuri izmanto mobilos telefonus, tomēr kopējais apmeklējumu skaits joprojām ir nepārspēts.

Top 25 veidots, balstoties uz septiņu līdz 74 gadu vecumu auditorijas lielumu interneta lapās, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus.

Topā iekļautas tās interneta lapas, kas janvārī piedalījās Gemiusaudience pētījumā. Gemiusaudience pētījums tiek veikts, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses.

 

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas