Kā pāris minūtēs iemācīties agri celties?

Rīts ir tas, kas mūs noskaņo visai dienai, taču liela daļa cilvēku sākt dienu ļoti lēni, atļaujot sev reizi pa reizei pārlikt modinātāju.

Bet katra atlikšana apziņai ziņo par to, ka cilvēkam nav pat tik daudz pašdisciplīnas, lai izkāptu no gultas – kur nu vēl tāds var paveikt kādas lielas lietas?

Tāpēc nenovelsim visu uz to, ka mēs taču esam “pūces” nevis “cīruļi”, bet gan iemācīsimies celties laicīgi un neslinkot, jo patiesībā tas taču nav nemaz tik grūti!

Tieciet skaidrībā ar nākamā dienas mērķiem jau vakarā 

Jūsu pirmajai domai no rīta ir jābūt kā iepriekšējā vakara domas turpinājumam, jo no rīta taču ir tik viegli piecelties, ja Jūs gaida kāds svarīgs vai interesants notikums, kuru noteikti negribas laist garām, tāpēc pacentieties sevi noskaņot uz to, ka katra diena ir unikāla un tā nekad vairs neatkārtosies. Izlemiet, ko darīsiet no rīta jau vakarā, lai no rīta Jums problēmas nesagādātu šis jautājums – kāpēc es tik agri piecēlos?!

Modinātāja teleportācija

Protams, nesanāks iztikt pilnīgi bez trikiem – nopērciet sev īstu modinātāju (nevis izmantojiet kā modinātāju savu mobilo telefonu) un nolieciet to pēc iespējas tālāk, vislabāk – istabas otrā galā, Jums būtu jāceļas augšā jebkurā gadījumā.

Rīta rituāli

Ļaujiet ķermeni pamosties – izslēdzot modinātāju, dodieties uz vannasistabu nomazgāties. Zobu tīrīšana, auksts ūdens, gaisma un pat atspulgs spogulī var palīdzēt Jums atkopties, pat visvienkāršākās darbības palielina motivāciju celties.

Ūdens procedūras

Nākamais solis – modināt iekšējos orgānus. Pamēģiniet uzsākt savu rītu ar glāzi vēsa ūdens, ieliekot tajā citrona šķēlītes. Pirmkārt, organisms pa nakti dehidrējas, līdz ar to tam no rīta ir vajadzīgs dzīvinoša ūdens porcija. Otrkārt, citrona skābums pamodina kuņģi un sagatavo darbam aknas, līdz ar to arī brokastis tiks absorbētas labāk.

Vingrinājumi

Daži cilvēki dod priekšroku uz dušu doties pa taisno no gultas, taču dušu vajadzētu nopelnīt, nedaudz pasvīstot. Nav nepieciešams vingrot uz visiem 100%, jo šiem vingrojumiem ir nevis jāatņem enerģija, bet jādod.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas