Latvijā gaida ienākam jaunus apģērbu tirgotājus

Apģērbu mazumtirdzniecības nozarē konkurence ir asa, tomēr uzņēmumi saskata vietu izaugsmei. Turklāt arī Varner Gruppen pārstāvēto Cubus, Bik Bok un Dressman vieta, pametot Latvijas tirgu, ilgi nepaliks tukša, prognozē nozares pārstāvji.

Viņi gan atzīst, ka Varner Gruppen pārstāvēto Cubus, Bik Bok un Dressman aiziešana no tirgus konkurenci būtiski nemazinās, jo paredzams, ka nākotnē nozarē ienāks jauni zīmoli, kas plaši pārstāvēti Eiropā. Tiesa gan, lielākā aktivitāte prognozējama ap Rīgu, un reģionos jaunu zīmolu veikalus atvērs vien retais, vēsta Dienas Bizness.

Lietuvas un Latvijas pašreizējā mazumtirdzniecības līdera Apranga ģenerāldirektors Rimants Perveņecks spriež, ka Varner Gruppen aiziešana no Latvijas tirgus situāciju apģērbu nozarē īpaši neietekmēs, jo «tas nav tā kalibra spēlētājs, kas noteiktu toni tirgū». Viņš saredz, ka skandināvu vietu ātri vien aizņems jau esošie spēlētāji.

Arī Lindex uz darbību Latvijas tirgū skatās optimistiski, un priecājas par apgrozījuma un peļņas pieaugumu, saka Lindex izpilddirektors Gorans Bille. Ņemot vērā, ka Varner Gruppen pamet Latvijas tirgu, kompānija var vēl vairāk paplašināties šajā tirgū. «Nedomājam, ka Latvijas tirgus ir sarežģītāks par citu valstu tirgu – ir svarīgi veidot piedāvājumu, kas klientam patīk,» norāda Lindex pārstāvis.

Tiesa gan, konkurence apģērbu mazumtirdzniecības tirgū ir liela, atzīst Seppälä mārketinga vadītāja Baltijā Karīna Žīgure, piebilstot, ka nelielajā Latvijas tirgū ir vairāki starptautiski apģērbu veikalu tīkli ar līdzīgu piedāvājumu. Viņa uzskata, ka Varner grupas aiziešana zināmu iespaidu atstās, un patērētājiem, kas līdz šim iepirkās šīs grupas veikalos, būs jāveic pirkumi citur, izvēloties esošos tīklus.

Tomēr būtiskākais ierobežojums aizvien ir patērētāju ierobežotā rocība, jo ienākumi ir jāsadala starp daudzām ikdienas vajadzībām un apģērbs, kā arī citas modes preces, nav pirmā nepieciešamība. Nesen piedzīvotā krīze ir iemācījusi cilvēkus tērēt ļoti apdomīgi, tādēļ ar vien mazāk ir impulsa pirkumu, novērojusi Seppala pārstāve.

102.000.102.5204

Saistītie raksti

7 KOMENTĀRI

  1. atveriet Latvijā Primemark un redzēsiet cik liels apgrozījums tur būs. biju vācijā un anglijā, cenas zemas, kvalitāte laba, izvēle plaša un modīga. cilvēki tur ir ļõõõõti daudz ;]

  2. Žēl, ka šie veikali iet prom. Daudzas viņu tirgotās lietas bija gana kvalitatīvas par pietiekoši labu cenu. Tagad būs jāmeklē alternatīvas!

  3. latviesu cilvekiem ta jau algas par mazu, te vel tadu dargu veikalu iedod lai iztere to ka nav, ta nu valdiba manipule cilvekus, lai butu ta ka tiem kam nav lai nebutu nekas, slikta ideja!!!! Lv ta ka aita – seko visiem, NEKAD NEZINAJA ka pastavet neatkarigai.. Kauns!!!!

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas