Lauku atbalsta dienestā darbu sāk virtuālā asistente Ieva

Lauku atbalsta dienestā (LAD) darbu uzsāk virtuālā asistente Ieva jeb Ieinteresēta Elektroniska Virtuālā Asistente, kuras uzdevums būs palīdzēt klientiem atrast atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem jebkurā diennakts laikā, informē LAD.

Ieva no 27.janvāra sniedz informāciju par to, kā var kļūt par dienesta klientu, kā arī atbildes uz noteiktiem jautājumiem par platību maksājumiem, piemēram, kādus maksājumus var saņemt par sakoptu zemi, cik lielas ir maksājumu likmes un citiem. Šobrīd Ieva spēj sniegt vairāk nekā 400 dažādas atbildes, norāda LAD.

Tāpat dienestā atzīmē, ka Ieva ātri mācās, tāpēc katru dienu pieaugs to jautājumu loks, par kuriem virtuālā asistente būs informēta. Šobrīd Ieva vēl darbojas testa režīmā, tāpēc ne vienmēr varēs izskaidrot mūsu klientiem visu nepieciešamo informāciju.

Virtuālā asistente izstrādāta Latvijas valsts pārvaldes valodas tehnoloģiju platformā Hugo.lv sadarbībā ar Kultūras informācijas sistēmu centru un valodas tehnoloģiju uzņēmumu Tilde. Dienests ir ļoti gandarīts par veiksmīgo sadarbību ar uzņēmumu Tilde, kas veica virtuālās asistentes Ieva tehnisko risinājuma izstrādi un izskaidroja to, kā «domā» virtuālie asistenti, kāda ir un kāda būs nākotnē to loma saziņā ar klientiem, stāsta dienestā.

Kultūras informācijas sistēmu centra Hugo.lv projekta vadītājs Jānis Ziediņš: «Kā jau solījām, patlaban valsts pārvaldes iestāžu mājaslapās sāk darboties virtuālie asistenti jeb sarunu boti. Pagājušā gada nogalē startu devām Zemesgrāmatas asistentam Justam, janvāra sākumā – VID virtuālajam palīgam Tomam, šodien veiksmi ceļā pie apmeklētājiem vēlam Lauku atbalsta dienesta sarunu botam – Ievai, kas tāpat kā Justs un Toms darbosies uz valodas tehnoloģiju platformas Hugo.lv bāzes.»

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas