Lūk, kas jāēd gadījumos, ja moka vēdersāpes!

Šos ēdienus būtu ieteicams ēst gan profilaktisku mērķu vārdā, gan arī tad, ja vienkārši nejūties labi.

Tev tas varētu būt pārsteigums, bet kuņģa, zarnu trakta slimības, tādas kā vēdera uzpūšanās, caureja, gāzes un vēdera krampji sievietēm ir novērojamas daudz biežāk nekā vīriešiem. Palīdzi savam vēderam un no savas ēdienkartes izņem produktus, kas izraisa nepatīkamas reakcijas.

Un reizi pa reizei, kad simptomi liek par sevi manīt, sniedzies pēc produktiem, kas nāks par labu tavai veselībai.

Papaija

Parasti tiek izmantots čūlu, kuņģa darbību traucējumu, grēmu un caurejas gadījumos – papaija satur papaīnu, dabīgu gremošanas enzīmu, kas palīdz sašķelt barību, kas vēderam varētu nākt par sliktu.

Auzu klijas

 It's a significant source of both soluble and insoluble fiber. (Soluble dissolves in water; insoluble doesn't.) You need both types for digestive health. Bonus: Oat bran lowers cholesterol.

Auzu klijas ir šķīstošo un nešķīstošo šķiedrvielu avots. (Šķīstošās izšķīst ūdenī, nešķīstošās – nē) Gremošanas sistēmai ir nepieciešamas abu veidu šķiedrvielas. Bonuss: auzu klijas pazemina holesterīna līmeni.

Āboli

 Not only are they high in insoluble fiber, they're also rich in pectin and other enzymes that help break down and rid the body of irritating food particles. Sensitive stomach? Try them baked, not raw.

Tie ir bagāti ne tikai ar nešķīstošajām šķiedrvielām, bet tajos arī ir liels pektīna un citu enzīmu līmenis. Ja vēders ir ļoti jutīgs, tad pamēģini ceptus ābolus ne svaigus.

Kanēlis

 Traditionally used to treat both morning sickness and diarrhea, cinnamon is also effective for breaking up gas bubbles. Sprinkle it on savory foods (like chicken) as well as on sweet ones (apple pie).

Tiek izmantots, lai ārstētu rīta nelabumu un caureju, tomēr tas ir efektīvs arī situācijās, kad vēders ir sagāzējies. Uzber to virsū ēdieniem, piemēram, cāļa filejai, kā arī saldajiem (ābolu pīrāgam).

Fenhelis

 This herb's a natural antigas remedy, which is one of the reasons you often see it offered at the end of a meal at Indian restaurants. Half a teaspoon of fennel seeds should do the trick.

Šis ir dabīgs pret-gāžu līdzeklis – tieši tādēļ bieži vien tas tiek piedāvāts pēc maltītes indiešu restorānos. Puse tējkarotes fenheļa sēklu dara brīnumus.

Avokado

 Exceptionally high in potassium, fiber and stomach-friendly (and heart-healthy) oils, avocados help keep things moving. Try a few thin slices on a sandwich instead of your usual mayo.

Tajā ir augsts kālija, šķiedrvielu un vēderam draudzīgu eļļu daudzums. Avokado palīdz lietām kustēties. Ieteicams uz savām ikdienas maizītēm majonēzes vietā uzlikt avokado šķēlīti.

Avots: womansday.com

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas