Mazumtirdzniecībai Igaunijā 6% izaugsme, kamēr interneta veikaliem stagnācija

Gausi interneta veikaliem, veiksmīgi lietoto preču veikaliem un tirgiem – tā varētu raksturot Igaunijas mazumtirdzniecības tempu, kas marta mēnesī gada griezumā sasniedzis sešu procentu kāpumu saskaņā ar kaimiņvalsts oficiālo statistiku.

Kā pirmdien, 29.aprīlī, vēsta Igaunijas statistikas pārvalde, 2019.gada martā mazumtirdzniecības uzņēmumu kopējais apgrozījums bijis 603,6 miljoni eiro, kas liecina par augšupejošas tendences saglabāšanos nozarē jau kopš 2010.gada.

Igaunijas mazumtirdzniecībā statistiķi novērojuši kāpumu teju visās jomās, izņemot interneta veikalus vai tirgošanos ar pasta pasūtījumu starpniecību.

Visstraujākā, proti, 17%, augšupeja novērota lietoto preču veikalu un ārpus veikalu tirdzniecībā. Pēdējā kategorijā ietilpst tirgi un tirdziņi, kā arī tiešās pirkšanas darījumi.

Straujš kāpums apģērbu tirgotājiem

No preču grupām Igaunijas mazumtirdzniecības uzņēmumos lielākais kāpums (+15%) novērots tekstīliju, apģērbu un apavu tirdzniecībā. Tikmēr pārtikas tirgotājiem 2019.gada martā, salīdzinot ar pērno martu, bijusi pieticīga augšupeja. Proti, apjoms palielinājies par vienu procentu.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas