Ķīniešu tūrisma platforma Alitrip reklamēs Latvijas tūrisma un biznesa iespējas

Ar mērķi nodrošināt atpazīstamību Ķīnas tirgū, kā arī veicināt daudzpusīgu sadarbību tūrisma jomā, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) un ķīniešu e-komercijas uzņēmuma Alibaba Group tūrisma platforma Alitrip noslēgušas vienošanos par ilgtermiņa sadarbību.

Sadarbības līgums, kas noslēgts otrdien, 16.maijā, paredz Alitrip platformā izvietot informāciju par Latviju un tūrisma biznesa iespējām, kas sniegs lielāku atpazīstamību, izvēli un pakalpojumu daudzveidību Ķīnas klientiem. Latvijas tūroperātoriem šī platforma būs lieliska iespēja sadarbībā ar Ķīnas pusi izveidot konkrētus tūrisma piedāvājumus.

Parakstot līgumu, LIAA direktors Andris Ozols uzsvēra: «Tālie tirgi un īpaši Āzijas tirgus pēdējos gados iezīmējas ar stabiliem, augšupejošiem rādītājiem. Āzijas tūroperatori Eiropā meklē jaunus galamērķus. Sadarbība ar Alibaba Group un tūrisma platformu Alitrip dos LIAA un Latvijas tūrisma kompānijām vēl nebijušas iespējas reklamēt Latviju Āzijas reģionā un pasaulē, kas palīdzēs izdarīt izvēli par labu Latvijai kā tūrisma galamērķim.»

Šobrīd ar atbildīgajām ministrijām tiek strādāts, lai paātrinātu vīzu iegūšanas procesu tūristiem no Ķīnas.

LIAA uzsver, ka Latvija ir pirmā Austrumeiropas valsts, kuras informācija tiks iekļauta lielākajā Ķīnas tūrisma interneta platformā. Šobrīd Alitrip datubāzē ir 250 miljoni klientu, kuriem ar šīs platformas palīdzību varēsim piedāvāt ceļojumus uz Latviju. Šobrīd Eiropu minētajā platformā vēl pārstāv tikai Francija, Vācija, Apvienotā Karaliste, Somija un Dānija.

Ref:224.000.103.1206

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas