Pērn AS Aldaris apgrozījums audzis par 20,6%

2018.gadā AS Aldaris apgrozījums audzis par 20,6%, informē uzņēmuma pārstāvji.

«Aldaris pērn uzrādīja visstraujāko izaugsmi starp Carlsberg grupas Baltijas uzņēmumiem un nostabilizējās arī vietējā tirgū, nostiprinot līdera pozīcijas Latvijā ar 27,3% no kopējās tirgus vērtības daļas un teju trešdaļu jeb 29% no kopējā tirgus apjoma. Šie rādītāji ir likumsakarīgs rezultāts vairāku gadu mērķtiecīgam darbam. Uzņēmumā ir īstenots efektīvs korporatīvās pārvaldības modelis, ieviesta jaunā stratēģija un ieguldīts kā uzņēmuma, tā vides ilgtspējā. Nenoliedzami arī aktuāls, daudzveidīgs produktu piedāvājums un labvēlīgie vasaras laikapstākļi ļāva strauji kāpināt ieņēmumus,» rezultātus komentē Carlsberg Baltic ģenerāldirektors Rolandas Viršilas.

Izaugsmi ir parādījuši arī uzņēmuma vadošie zīmoli: Aldaris Gaišais pārdošanas apjomi pieauga par 22%, Mežpils zīmola vērtības tirgus daļa pieaugusi par 85%, bet AS Aldaris bezalkoholisko dzērienu vērtības tirgus daļa – par 56%.

AS Aldaris izaugsme ir notikusi kopā ar virkni videi draudzīgu risinājumu ieviešanu, samazinot ražošanas procesa enerģijas patēriņu, izmešu apjomu, kā arī investīcijām videi draudzīga iepakojuma izstrādē un ieviešanā – jaunā Aldaris alus pudele, piemēram, ir par 20 gramiem vieglāka, tajā tiek izmantotas mazāk etiķetes un tā atbilst arī depozīta sistēmas prasībām, norāda uzņēmumā.

«Nereti videi draudzīgus un ilgtspējīgus risinājumus saista ar labdarību un neracionāliem izdevumiem uzņēmējdarbībā. Tomēr mūsu starptautiskā pieredze parāda, ka tie dod būtisku pienesumu biznesa attīstībai ilgtermiņā, tādēļ atbalstām depozīta sistēmas ieviešanu arī Latvijā. Eiropas savienības direktīva nosaka, ka līdz 2025.gada Latvijā ir jāsavāc 77%, bet 2029.gadā 90% no vienreiz lietojamām plastmasas pudelēm. Šobrīd pasaulē nav efektīvākas depozīta sistēmas alternatīvas, kas ļautu sasniegt tik augstus mērķus tik īsā laika posmā. Tā veiksmīgi darbojas gan Rietumeiropā, gan Skandināvijā, kā arī tepat Igaunijā un Lietuvā šī sistēma tiek administrēta no ražotāju puses un var kalpot par pozitīvo pieredzi un efektīvas pārvaldības piemēru,» stāsta Viršilas.

AS Aldaris ir daļa no Carlsberg grupas, kas ir viens no lielākajiem alus ražotājiem pasaulē. Alus darītava atrodas Rīgā, un tajā pastāvīgi strādā ap 190 darbinieku. Aldara produktu klāstu veido vairāk nekā 40 dzērieni – alus, sidrs, dzeramais ūdens, dažādi alkoholiskie un bezalkoholiskie kokteiļi. Populārākie ir tādi zīmoli kā Aldaris, Zelta un Carlsberg, kā arī Somersby un Vichy.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas