Pieprasījums pēc Bārbijām būtiski krities Eiropā un Ziemeļamerikā

Leļļu Bārbiju pārdošanas apjoms gada pirmajā ceturksnī samazinājies par 13%, pavēstījis amerikāņu uzņēmums Mattel, kas ir pasaulē lielākais rotaļlietu ražotājs.

Britu raidorganizācija BBC vēsta un secina, ka klasiskās lelles, kas pirmoreiz tirgū laistas 1959.gadā, pēc gadu desmitiem ilgas popularitātes šobrīd nav modē, jo Bārbiju pārdošanas apjomi samazinājušies otro ceturksni pēc kārtas.

Mattel kopējie pārdošanas apjomi no janvāra līdz martam kritušies par 15,4% līdz 735 miljoniem ASV dolāru (686 miljoniem eiro).

Mattel izpilddirektore Margo Georgiadisa (Margo Georgiadis) komentējusi, ka rotaļlietu realizācija «samazinājusies tikai Ziemeļamerikā un vairākos tirgos Eiropā».

Interesanti, ka 2017.gada pirmajā ceturksnī par deviņiem procentiem sarukuši arī cita amerikāņu rotaļlietu lielražotāja, Mattel piederošā Fisher-Price pārdošanas apjomi.

Ref: 111.111.103.4512

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas