Rīgas domei jāsniedz paskaidrojums, kādēļ, viņuprāt, pa Deglava tiltu drīkstētu braukt

Augusta Deglava ielas satiksmes pārvads

Rīgas domei nekavējoties jāsniedz Būvniecības valsts kontroles birojam (BVKB) izvērsts pamatojums Deglava tilta ekspluatācijas pieļaujamībai un apsvērumus transporta līdzekļu masas ierobežošanai – šādu prasību izteicis ekonomikas ministrs Ralfs Nemiro (KPV LV).

«Deglava tilts ir tikai pirmais solis. Atsaucoties uz sabiedrības satraukumu, pārredzamā nākotnē plānojam pievērst uzmanību arī citu Rīgas tiltu drošībai,» apliecina ministrs.

BVKB informējis Ekonomikas ministriju, ka biroja būvinspektors šī gada 8.aprīlī Rīgas domes Satiksmes departamentam kā būvniecības ierosinātājam nosūtījis atzinumu, ar kuru apturēti pārvada būvdarbi.

Publiski pieejamā informācija liecina, ka pēc būvdarbu apturēšanas pārvada lietošana nav pārtraukta, bet ir ierobežota pieļaujamā transporta līdzekļu masa, kas var atrasties uz pārvada – līdz 30 tonnām.

Pārvada lietošana pamatota ar SIA Inženierbūve secinājumu, ka nav vērojamas balstu nosvēršanās, nosēšanās vai citas deformācijas, kas liecinātu par pārvada vispārējās noturības pazemināšanos.

Arī sociālajā tīklā Twitter cilvēki norāda uz pārvada slikto tehniski stāvokli, ironizējot par domes bezdarbību tā sakārtošanā un veiksmi, ka tas šķērsots.


Twitter lietotājs Artūrs Grāvītis pauž, ka Deglava tilts atspoguļo partijas Saskaņa darbību.


Miks ironizē par tilta traģisko stāvokli:


Baiba Dambe norāda uz Rīgas tiltu slikto stāvokli kopumā:

BVKB norāda, ka tā rīcībā nav informācijas, kas ļautu viennozīmīgi novērtēt tilta atbilstību mehāniskās stiprības un stabilitātes principam, un pārliecināties par būvvaldes lēmuma – turpināt pārvada lietošanu – atbilstību Būvniecības likuma regulējumam. Tāpat neesot skaidrs, uz kāda pamata Rīgas dome ir pieņēmusi lēmumu par pieļaujamās transporta līdzekļa masas ierobežošanu.

Saskaņā ar iepriekš minēto, ministrs Rīgas domei ir pieprasījis nekavējoties sniegt BVKB izvērstu pamatojumu tilta ekspluatācijas pieļaujamībai un apsvērumus transporta līdzekļu masas ierobežošanai.

Saistītie raksti

1 komentārs

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas