Tirdzniecības centra Spice apgrozījums pērn kāpis par 1,5%

Tirdzniecības centra Spice apgrozījums 2018.gadā audzis par 1,5%, sasniedzot 177,39 miljonus eiro, informē Spice pārstāvji.

Tirdzniecības centru pērn apmeklējuši vairāk nekā 10 miljoni cilvēku, kas gan nav būtisks pieaugums pret citiem gadiem, tomēr par 3% pieaugusi vidējā pirkuma summa.

Finansiālo rādītāju kāpumu saista gan ar iekšējiem uzlabojumiem, gan arī Baltijas valstu ekonomikas attīstību pērn.

Lielākais pieprasījuma pieaugums novērojams dāvanu, aksesuāru, ziedu un pieprasījumā (+16,5%), tāpat vērā ņemami audzis pieprasījums pulksteņu un juvelierizstrādājumu jomā, sasniedzot gandrīz 10% kāpumu. Attīstījies sporta un atpūtas preču segments – pērn šajā nozarē pieprasījums audzis par 6%. Savukārt, pieprasījums apģērbu un apavu segmentā palicis teju nemainīgs, kas tā ir arī lielākajā daļā Eiropas valstu, informē Spice pārstāvji.

«Esam novērojuši, ka patērētāju ienākumi ir auguši – viņi atļaujas tērēt vairāk. Patērētāji kļūst arvien prasīgāki, un pieprasa labāko pieejamo preču sortimentu un servisu. Pieprasījums aug un mainās, un lai spētu tam pielāgoties, ir ļoti aktīvi jāseko līdzi pasaules tendencēm. Spicē šogad jau esam atklājuši 14 jaunus veikalu konceptus un vēl plānojam izmaiņas, kopumā izmaiņas būs 30 veikaliem,» stāsta tirdzniecības kompleksa Spice direktore Kadrija Pudova.

«Kas attiecas uz tirdzniecības kompleksa stratēģiskajiem mērķiem, plānota paplašināšanās, un šobrīd notiek aktīvs dokumentācijas saskaņošanas process. Līdz ar attīstību ir plānota centra rekonstrukcija sadarbībā ar arhitektu kompāniju Benoy,» atklāj Pudova.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas