Trīskāršojas karšu maksājumu apjoms internetā

Šā gada pirmajā ceturksnī, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, vairāk nekā trīs reizes (par 172%) pieaudzis transakciju apjoms, uzņēmumiem izmantojot E-komercijas iespējas jeb karšu maksājumu pieņemšanu internetā.

Visaktīvāk karšu norēķini internetā pieauga kolektīvās iepirkšanās portāliem un apdrošināšanai, biznesa ziņu portālu BNN.LV informē Swedbank.

Pirmajā ceturksnī transakciju skaits ar Swedbank Bank Link un karšu maksājumu pieņemšanu internetā sasniedzis gandrīz vienu miljonu.

E-komercija ir risinājums, kas sniedz uzņēmumiem iespēju internetā piedāvāt savas preces vai pakalpojumus, par kuriem pircējs var samaksāt ar dažādām banku kartēm. E-komercija ļauj uzņēmumam piesaistīt plašu klientu loku jeb visus klientus, kuriem ir norēķinu kartes – gan Latvijā, gan ārzemēs.

Vienlaikus turpina pieaugt arī līdz šim vairāk izplatītā Bank Link risinājuma popularitāte, kurš pircējam pēc preces vai pakalpojuma izvēles nodrošina jau sagatavotu maksājuma uzdevumu internetbankā, kuru tikai nepieciešams apstiprināt.

Norēķini internetā kļūst par ikdienu, un ir apsveicami, ka uzņēmumi aktīvi seko cilvēku paradumu tendencēm – tādējādi veicinot arī savu biznesu, uzsver Laura Poča-Rozenblūma, Naudas plūsmas un e-produktu vadības nodaļas vadītāja.

E-komercijas straujais pieaugums saistīts arī uzņēmumu arvien lielākām zināšanām par šo risinājumu. Savukārt uzņēmumiem jau labi zināmais Bank Link arī audzē apgrozījumus, kas ir tieši saistīts ar elektronisko pakalpojumu kopējo attīstību, atzīst eksperte.

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas