Twitter atteiksies izvietot politisko reklāmu

Twitter izpilddirektors Džeks Dorsijs

Mikroemuāru vietne Twitter plāno pilnībā atteikties no politisko reklāmu izvietošanas, uzskatot, ka politiska vēstījuma popularitāte «būtu jānopelna, nevis jānopērk».

Kā ziņo britu sabiedriskais medijs BBC, amerikāņu uzņēmums, kam pasaulē ir vairāk nekā 300 miljonu aktīvo lietotāju, ar paziņojumu nācis klajā trešdien, 30.oktobrī.

«Lai arī reklāma internetā ir neticami spēcīga un ļoti iedarbīga komerciāliem reklāmdevējiem, tā ir vara, kas politikā rada ievērojamu risku,» tā norādījis Twitter izveidotājs un izpilddirektors Džeks Dorsijs (Jack Dorsey) saistībā ar uzņēmuma atteikšanos no politiskām reklāmām, kas stāsies spēkā 22.novembrī.

Politiķu daudz lietotā un ietekmīgā sociālā medija lēmums pievērsis uzņēmumu Facebook tīklam, kas nesen savukārt pavēstījis par pretējo – ka neatteiksies no politiskās reklāmas izvietošanas.

«Demokrātiskā iekārtā, es nedomāju, ka privātiem uzņēmumiem ir pareizi cenzēt politiķus vai ziņas,» tā sava uzņēmuma nostāju žurnālistiem skaidrojis Facebook izpilddirektors Marks Cukerbergs (Mark Zuckerberg).

Saistītie raksti

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit

Ziņas