Internetveikals: pirktspēja Latvijā nav kritusies

Šogad pircēju aktivitāte ir vērtējama kā augsta – jau šobrīd, kā ziņo e-tirdzniecības centrs 220.lv, tā ieplānotā gadumijas pārdošanas apjomu prognoze tuvojas 10% pieauguma robežai, salīdzinot ar aizvadīto gadu.

Uzņēmuma apkopotie operatīvie dati – kopš Melnās piektdienas novembra beigās līdz šim brīdim – liecina, ka e-pirkumu grozos dominē preces bērniem, mazā sadzīves tehnika, kā arī elektrotehnika un mobilie tālruņi.

«Pēdējās dienās novērotais pircēju aktivitātes pieaugums var rezultēties ar jauniem Ziemassvētku pārdošanas rekordiem mūsu uzņēmuma vēsturē. Līdz ar to secinājums ir viens: ekonomiskais fons un nenoteiktība nav atstājuši tiešu ietekmi uz pircēju lēmumiem, un pirktspēja šī gada Ziemassvētkos nav kritusies. Tiesa, iedzīvotāji aktīvi seko līdzi akcijām un atlaidēm,» skaidro 220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols.

Viena no visstraujāk augošajām preču kategorijām ir rotaļlietas:

lelles, rotaļu automašīnu garāžas, rotaļu virtuves, konstruēšanas komplekti, galda spēles, izglītojošas rotaļlietas, spēļu konsoles, krāsu komplekti, gleznas un krāsošana pēc skaitļiem. 

Tāpat pircēji e-tirdzniecības vietnē pastiprināti iegādājas elektriskās zobu birstes, šeikerus, masierus, mazo virtuves tehniku – piemēram, fritēšanas iekārtas. Izaugsme novērota arī mājas audio sistēmu kategorijā, kā arī tālruņu kategorijā. Likumsakarīgi audzis pieprasījums pēc ziemas apģērbiem gan bērniem, gan pieaugušajiem, kā arī apaviem. 

Internetveikala TOP5 preču sarakstu šobrīd veido viedais putekļsūcējs Xiaomi iRoboti, viedtelefons Samsung Galaxy A53, divpusējie marķieri, skūšanās iekārta Philips OneBlade un konstruktors LEGO® Speed Champions.

Vietne 220.lv pieder PHH Group, kas sevi dēvē par «lielāko e-tirdzniecības uzņēmumu Baltijas valstīs un Somijā». Tas tika izveidots, apvienojot Lietuvā, Latvijā un Igaunijā bāzēto Pigu Grupu ar Somijas un Igaunijas mazumtirdzniecības gigantu Hobby Hall. Grupas e-komercijas platformās vairāk nekā 4 000 pārdevēji piedāvā aptuveni 2 miljonus lielu preču sortimentu. Grupas pārvaldītās vietnes apmeklē aptuveni 150 miljoni pircēju gadā.

Lasiet arī: Pērkot preces interneta veikalos ārpus ES, jāmaksā PVN pirkuma veikšanas vai atmuitošanas brīdī

Saistītie raksti

Jaunākās Ziņas