VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) ir attīstījusi iespēju, zvanot uz informatīvo tālruni 67025777, īstenot personalizētu saziņu, sarunas laikā veicot zvanītāja identifikāciju.
“Telefonsarunās šis risinājums dod iespēju vajadzības gadījumā detalizēti izprast klienta situāciju un sniegt skaidrojumu, izmantojot Transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistrā esošo informāciju,” skaidro direkcijā.
CSDD informatīvā tālruņa 67025777 zvanu apkalpošana, sākot ar 2024.gada 1.janvāri, tiks organizēta, iesaistot tikai uzņēmuma speciālistus, tādējādi nodrošinot klientiem pilnvērtīgu atbalstu un pakalpojuma pieredzi. Jaunievedums nes līdzi arī izmaiņas ienākošo zvanu apkalpošanā – informācija pa tālruni klientiem visā Latvijā no nākamā gada tiks sniegta darba dienās no plkst.8.30 – 17.00.
Apkopotie dati liecina, ka informatīvais atbalsts pa tālruni klientiem visbiežāk ir nepieciešams tieši darba laikā, bet citā sev ērtā laikā klienti visu nepieciešamo informāciju var noskaidrot CSDD mājas lapā.
Informācija pa tālruni 67025777 no nākamā gada 1.janvāra tiks sniegta darba dienās no plkst.8.30-17.00, savukārt pirmssvētku dienās darba laiks būs par vienu stundu īsāks.
Lasiet arī: Sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu teju visā Latvijas teritorijā