No kopumā 45 valstīm, kurās darbojas “Bolt” lietotne, Latvija šogad ierindojusies pirmajā vietā kopbraukšanas jomā, pauda “Bolt” pārstāvji.
Uzņēmumā min, ka “Bolt Drive” pakalpojums Latvijā kļuva pieejams 2022.gada septembrī. Kā liecina dati, Latvijas klienti visvairāk priekšroku devuši “Audi Q2” modelim.
Līdztekus kāds koplietošanas auto lietotājs šī gada laikā Latvijā veicis 649 braucienus, savukārt kāds cits lietotājs mērojis 2032 kilometru braucienu vienā rezervācijas reizē, kas šogad fiksēts kā garākais brauciens.
“Bolt” pārstāvji norāda, ka Latvijā kāds biznesa klients šī gada laikā veicis 3106 braucienus, pārvietošanās mērķiem izmantojot taksometru, kopumā ceļā mērojot 21 974 kilometrus. Savukārt tālākais brauciena attālums vienā reizē ar kādu no partneršoferiem – 174,5 kilometri.
Šogad 45 valstu vidū populārākais laiks “Bolt” braucieniem bija piektdienu un sestdienu vakari, un šī tendence vērojama arī Latvijā. Pēc statistikas datiem, iecienītākā un populārākā vieta, kur “Bolt” partneršoferi Latvijā visbiežāk uzņēma klientus braucienu uzsākšanai, bija lidosta “Rīga”.
“Bolt” pārstāvji arī norāda, ka šogad mikromobilitātes rīki pārvietošanās izvēlē bijuši populāri Latvijas klientu vidū.
Rīgā kāds klients veicis 1 276 braucienus ar “Bolt” nomas skrejriteņiem.
Vispopulārākā nedēļas diena, kad tika nomāti skrejriteņi, bija piektdiena.
Savukārt visaugstāko pieprasījumu pēc skrejriteņu nomas “Bolt” novēroja 2023.gada 22.septembrī – Eiropas mobilitātes nedēļas noslēgumā. Rīgas iedzīvotāju un galvaspilsētas viesu vidū populārākā adrese skrejriteņu nomas noslēgšanai bija Stacijas laukums 2, Rīga.
Tikmēr ēdienu piegādes jomā “Bolt Food” starp 45 valstīm populārākā ēdienu un pārtikas pasūtījumu diena bija piektdiena. Populārākais “Bolt Food” pasūtījums globāli bija siera burgers, bet populārākā prece “Bolt Market” klāstā Latvijā bija vistas fileja.
Pārstāvji min, ka lielākais ēdienu pasūtījums “Bolt Food” platformā Latvijā bijis par kopējo summu 1003 eiro, un lielākais “Bolt Food” pasūtījumu skaits, ko veicis kāds klients gada laikā, bija 473 pasūtījumi.
Kā liecina dati, gada tālākais ēdiena piegādes attālums no restorāna līdz pircējam šogad bija 78 kilometri.
Dati arī rāda, ka iedzīvotāji labprāt dod priekšroku pārtikas pasūtījumu veikšanai tieši ar mobilās lietotnes palīdzību. Lielākais “Bolt Market” pasūtījums vienā reizē, kas veikts Latvijā, bijis 463 eiro. Kāds “Bolt Market” lietotājs Latvijā šī gada laikā veicis 360 pasūtījumus uz vienu un to pašu adresi. Tālākais attālums pārtikas piegādei no “Bolt Market” – 33 kilometri.
Jau ziņots, ka “Bolt Technology” ir mobilās lietotnes kompānija, kura ar “Bolt” zīmolu piedāvā kopbraukšanas pakalpojumus, elektrisko skrejriteņu, velosipēdu un automašīnu nomu, kā arī ēdiena un iepirkumu piegādi Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā.
“Bolt” 2013.gadā izveidoja Markuss Villigs, kuram pašlaik kompānijas kapitālā pieder 17,05%. 2021.gada 31.decembrī grupu veidoja 48 kompānijas, kuru māteskompānija “Bolt Technology” ir visu “Bolt” lietotņu intelektuālā īpašuma turētāja. Lielāko daļu izpētes un izstrādes darba saistībā ar intelektuālo īpašumu notiek Igaunijā.
Vai būs lētāki maksājumi? No janvāra samazināsies elektroenerģijas sadales un pārvades tarifi