Līdz šim politiskie spēki deklarējuši aģitācijas izdevumus 2,5 miljonu eiro apmērā

Partijas un to apvienības no 4.jūnija, kad Latvijā sākās priekšvēlēšanu aģitācijas periods, līdz 12.septembrim kopumā noslēgušas līgumus par limitētajiem aģitācijas izdevumiem kopsummā 2 582 991,34 eiro, informē Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB).

Priekšvēlēšanu aģitācijas periodā katram politiskajam spēkam noteikts finanšu līdzekļu limits, cik tas drīkst izlietot politiskās reklāmas izvietošanai, labdarībai, sponsorēšanai, pabalstiem un dāvinājumiem.

Katrs no 19 vēlēšanās pieteiktajiem deputātu kandidātu sarakstiem limitētajiem aģitācijas izdevumiem drīkst izlietot ne vairāk kā 708 053,30 eiro, norāda KNAB.

Šobrīd vislielākie tēriņi bijuši partiju apvienībai Apvienotais saraksts – 447 996,62 eiro, savukārt vismazākie bijuši partijai Republika – 1 560 eiro.

Šobrīd 16 no 19 partijām, kas pieteikušas savu kandidatūru uz gaidāmajām 14.Saeimas vēlēšanām, ir deklarējušas savus aģitāciju izdevumus:

  • Apvienotais saraksts – 447 996,62 eiro
  • Nacionālā apvienība «Visu Latvijai!»–«Tēvzemei un brīvībai LNNK» – 358 294, 11 eiro
  • Attīstībai/Par! – 324 948,03 eiro
  • Saskaņa – 277 500,08 eiro
  • Zaļo un Zemnieku savienība – 271 266,54 eiro
  • Latvija pirmajā vietā – 210 262,28 eiro
  • Jaunā vienotība – 198 495,23 eiro
  • Katram un katrai – 184 924,24 eiro
  • Konservatīvie – 173 836,53 eiro
  • Suverēnā vara – 43 944,45 eiro
  • Tautas varas spēks – 31 888,14 eiro
  • Latvijas Krievu savienība – 24 877,58 eiro
  • Stabilitātei! – 19 351,24 eiro
  • Tautas kalpi Latvijai! – 9 296,00 eiro
  • Progresīvie – 4 550,27 eiro
  • Republika – 1 560,00 eiro

Savukārt partijas Apvienība Latvijai, Kristīgi progresīvā partija, Vienoti Latvijai līdz šim nav deklarējušas izdevumus, kurus tās plāno tērēt priekšvēlēšanu aģitācijai pirms šī gada 1.oktobrī gaidāmajām 14.Saeimas vēlēšanām.

Kā iepriekš ziņots, šī gada 1.oktobrī norisināsies 14.Saeimas vēlēšanas, kurās kandidēs 19 politiskie spēki.

Saistītie raksti

Jaunākās Ziņas