Starptautiskā satiksmes projekta Rīgas Centrālā mezgla būvnieks uzsāk Lāčplēša ielas jaunā pārvada siju montāžu. Tāpēc naktīs no trešdienas, 23.novembra, līdz piektdienai, 2.decembrim, ielā tiks slēgta autotransporta satiksme.
Montāžas darbus uzņēmums BERERIX veiks nakts stundās no pulksten 22.00 līdz aptuveni pulksten 6.00, šajā laikā slēdzot autotransporta satiksmi Lāčplēša ielas posmā no Satekles ielas līdz Kalupes ielai. Darbi ir tehnoloģiski sarežģīti, tāpēc to plāns var tikt koriģēts.
sijas nav plānots montēt brīvdienu naktīs – izņemot piektdienas, 25.novembra, nakti.
BERERIX aicina autotransporta vadītājus un iedzīvotājus sekot līdzi pilsētvidē izvietotajām norādēm un jau savlaicīgi saplānot pārvietošanās maršrutu, lai nokļūtu izvēlētajā galamērķī.
No 2.decembra Lāčplēša ielā autotransporta satiksme tiks atkal organizēta četrās joslās. Līdz 2023.gada pavasarim tās būs pagaidu stāvoklī jeb sašaurinātas. Veicot ielas rietumu puses būvdarbus, atklājās tehnoloģiski sarežģījumi, kā rezultātā tur rekonstrukcijas darbi tiek iekonservēti līdz nākamā gada pavasarim. Tādējādi Lāčplēša ielas austrumu puses pārbūve plānota pavasarī, kad tas būs tehnoloģiski iespējams. Šo būvdarbu laikā autosatiksme trīs līdz četras nedēļas tiks organizēta pa vienai joslai katrā virzienā. BERERIX informēs sabiedrību par šiem un turpmākajiem satiksmes ierobežojumiem.
Pēc būvniecības darbu pabeigšanas Rail Baltica projekts paredz Lāčplēša ielas ass nobīdi par 1,5–2 metriem uz austrumu pusi. Rezultātā tiks iegūts funkcionāli uzlabots ielas posms: izveidotas divas pilnvērtīgas auto joslas katrā virzienā, velosipēdistiem kļūs pieejams mūsdienīgs, plats divvirzienu velo ceļš, kas tiks savienots arī virzienā uz Rīgas Centrālo staciju. Savukārt gājēju plūsma tiks organizēta drošā, maģistrālai ielai atbilstošā veidā, tostarp, izveidojot ar luksoforu regulētu gājēju pāreju pie Kalupes ielas. No Lāčplēša ielas līdz Centrālajai stacijai cilvēkus ar redzes traucējumiem vadīs taktilo risinājumu josla.
Pilnsabiedrībā BERERIX ir apvienojušies Beļģijas lieluzņēmums BESIX Group, Latvijas būvfirma RERE Būve un Itālijas uzņēmums Rizzani de Eccher, lai īstenot projekta Rail Baltica nozīmīgu daļu – Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas kompleksa projektēšanu un pārbūvi, jaunu Eiropas platuma sliežu un dzelzceļa tilta pār Daugavu, uzbēruma un pieguļošās infrastruktūras projektēšanu un būvniecību.