Pašvaldības kapitālsabiedrība “Rīgas satiksme” izstrādājusi jaunu logo, informē uzņēmuma Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Baiba Bartaševiča-Feldmane.
Jaunā zīmola ieviešana notikšot pakāpeniski, aptuveni divu gadu laikā, netērējot papildu līdzekļus.
Sākotnēji jaunais zīmols tikšot iestrādāts elektroniskajos dokumentos. Savukārt uz sabiedriskā transporta, kā arī citos drukātajos materiālos jaunais logo tiks nomainīts brīdī, kad iepriekšējais būs nolietojies.
Jaunajā logo vairs nav sarkanās un dzeltenās krāsas.
To vietā nākusi zaļā, kas simbolizē jaunos elektrobusus. Savukārt saglabāta zilā, kas tiek izmantota lielā daļā uzņēmum transportlīdzekļu.
Jaunā logo izstrādei izlietoti 13 000 eiro.
Līdzšinējais “Rīgas satiksmes” logo izveidots 2003.gadā, tādejādi kopš logo ieviešanas ir pagājuši vairāk nekā 20 gadi un logo esot novecojis. Tāpat ikdienā izmantotā krāsu identitāte laika gaitā ir mainījusies un vairs nav vienota.
Kā informēja Bartaševiča-Feldmane, šodien uzņēmums svin savu 21.pastāvēšanas gadadienu.
“Pēdējos gados uzņēmums ir būtiski mainījies. Ir mainījusies ne tikai uzņēmuma pārvaldība, bet arī izpratne par sabiedriskā transporta nozīmi pilsētas kustības un savienojumu nodrošināšanā. Autobuss, trolejbuss un tramvajs pamazām kļūst par daudz ko vairāk nekā tikai vienkāršu mobilitātes risinājumu,” saka “Rīgas satiksmes” valdes priekšsēdētāja Džineta Innusa
Uzņēmums esot nodevis pasažieru rīcībā transporta kustības reāllaika datus, digitālās transporta biļetes, kā arī iespēju maršruta tīklā izmantot vienkāršu un saprotamu biļešu tarifu sistēmu. Esot daudz strādāts, lai sabiedriskā transporta izmantošana kļūtu arvien pievilcīgāka un paredzamāka.
Kā ziņots, “Rīgas satiksmes” apgrozījums 2022.gadā palielinājies par 5% – no 161,12 miljoniem eiro 2021.gadā līdz 168,7 miljoniem eiro pērn. Savukārt uzņēmuma peļņa 2022.gadā saruka vairāk nekā divas reizes un bija 1,25 miljoni eiro.