SIA Rīgas namu pārvaldnieks (RNP) šodien savus klientus iepazīstina ar jauno virtuālo asistentu Juri. Uzņēmums, turpinot digitālo risinājumu ieviešanu ikdienas pakalpojumu sniegšanā, piedāvā klientu ērtībai mūsdienīgu saziņas platformu, kur komunicēt ar pārvaldnieku, norāda RNP pārstāvji.
Plānots, ka virtuālais asistents sniegs atbildes iedzīvotājiem par kopības lēmumu pieņemšanu, norēķiniem, īpašumtiesību maiņu, reģistrēs avārijas pieteikumu vai nodrošinās saziņu ar klientu centru.
«Turpinot uzņēmuma transformāciju, lai pilnveidotu sniegtā pakalpojuma kvalitāti un nodrošinātu klientiem ērtākus saziņas kanālus, piedāvājam jaunu, tiešsaistes saziņas platformu – virtuālo asistentu, kurš ne tikai sniegs atbildes, bet arī reģistrēs un pieņems klientu iesniegumus,» stāsta RNP valdes locekle Laila Keisele.
Viņa norāda, ka tas ir pirmais šāda veida virtuālais pakalpojums apsaimniekošanas nozarē.
«Esam lepni par paveikto, jo esam pirmie nozarē, kuri piedāvā šādu risinājumu! Līdz šim esam jau īstenojuši vairākas digitālas iniciatīvas, tās galvenokārt saistītas ar būtiski lielāku informācijas apjoma pieejamību mūsu klientiem vortālā e-parvaldnieks.lv,» uzsver Keisele.
Virtuālais asistents Juris ir pieejams RNP mājas lapā rnparvaldnieks.lv – 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.
Ņemot vērā, ka jautājumu loks, kas aptver pārvaldīšanas jomu, ir ārkārtīgi plašs, aicinām klientus būt izprotošiem, jo Juris vēl trenējas savā jaunajā amatā. Ierosinājumu un neskaidrību gadījumos aicinām rakstīt uz virtuālā asistenta Jura atbalsta e-pastu virtualais.asistents@rnparvaldnieks.lv.
Virtuālais asistents Juris tapis sadarbībā ar uzņēmumu SIA Tilde, un tā izstrāde aizņēma aptuveni četrus mēnešus. «Mums ir patiess prieks sadarboties ar Rīgas namu pārvaldnieku kā pirmo apsaimniekotāju Baltijā, kas ieviesis mākslīgajā intelektā balstītu sarunbotu klientu apkalpošanai,» stāsta SIA Tilde valdes priekšsēdētājs Artūrs Vasiļevskis un piebilst, ka «pēdējos gados mākslīgais intelekts ir strauji attīstījies un sabiedrības ikdienā ienācis elpu aizraujošā ātrumā».
Viņš skaidro, ka līdz ar ChatGPT sarunrobotu parādīšanos ir radusies interese par iespējām izmantot šo tehnoloģiju dažādās nozarēs.
«Juris ir vēl viens piemērs, kā pielāgotas mākslīgā intelekta tehnoloģijas sarunbota risinājumā spēj nest praktisku pienesumu gan pakalpojuma sniedzējam, gan pakalpojuma saņēmējam.
Ar nepacietību gaidām Jura pirmās sarunas un mācības, ko attīstīt jau nākamajos izaugsmes posmos, paceļot virtuālo asistentu nozīmi klientu apkalpošanā pavisam jaunā līmenī,» pauž Vasiļevskis.