VID kļūst draudzīgāks klientiem, tic Siliņa

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) vadība veic pārmaiņas, lai iestāde kļūtu klientiem – iedzīvotājiem un uzņēmējiem – draudzīgāka, novērtēja Ministru prezidente Evika Siliņa (JV), apmeklējot VID.

Kā ziņo Valsts kancelejā, premjere piektdien, 5.jūlijā, tikās ar VID ģenerāldirektori Baibu Šmiti-Roķi un citiem VID vadības pārstāvjiem, kā arī apskatīja VID Klientu apkalpošanas centru, Muitas laboratoriju, Muitas Video kameru centru un iepazinās ar Nodokļu un muitas policijas pārvaldes (NMPP) darbu.

“Svarīgi, ka VID darbs kļūst efektīvāks, samazinot nodokļu administrēšanas izmaksas. Tas viss prasa mērķtiecīgu rīcību, pēc kuras rezultātiem valdība, uzņēmēji un visi iedzīvotāji vērtēs VID darba kvalitāti,” uzsvēra Siliņa.

VID vadība iepazīstināja ar plāniem veidot iestādes pakalpojumu digitālo aplikāciju, lai atvieglotu iedzīvotāju un uzņēmumu ikdienu, kā arī ieviestu citus jaunus digitālos pakalpojumus muitas un uzņēmumu norēķinu jomās. Pašlaik 99% VID pakalpojumus var pieteikt un saņemt digitāli.

Tāpat VID prezentēja plānus par iestādes izmaksu samazināšanu un vadības komandas stiprināšanu, kā arī citu uz kvalitāti un efektivitāti orientētu uzlabojumu īstenošanu. VID vadība tāpat informēja par NMPP un Iekšējās drošības pārvaldes atdalīšanas procesu.

Lasiet arī: Nedēļa Lietuvā | Sinkēvičs iecelts par Zaļo/EBA priekšsēdētāja vietnieku; bijušais psihologs apcietināts par dzimumnoziegumiem pret migrantiem

Seko mums arī FacebookDraugiem un X!

 
Saistītie raksti

Jaunākās Ziņas