Šā gada 11.aprīlī notika viens no nozīmīgākajiem notikumiem Baltijas komunikācijas nozarē – “Mi:t&Links Baltic Communication Awards 2025”. Animācijas filmas “Srtaume” komunikācijas kampaņa ar nosaukumu “Mēs appludinājām Latviju” saņēma divas zelta balvas kategorijās “Integrētā komunikācija” un “Digitālā komunikācija”. Kampaņu izstrādāja un īstenoja sabiedrisko attiecību aģentūra “Golin Riga”.
Filmas “Straume” kampaņa tika uzsākta sarežģītā laikā, kad pēc Covid-19 pandēmijas Latvijā kinoteātru apmeklētības rādītāji bija vieni no zemākajiem Baltijā. Vietējām filmām bija lielas grūtības sasniegt plašāku auditoriju. Apzinoties šo kontekstu, kampaņas mērķis bija ne tikai palielināt biļešu pārdošanu, bet arī atjaunot sabiedrības interesi par Latvijas kino un pozicionēt “Straumi” kā nozīmīgu kultūras notikumu.
Filmas producents Matīss Kaža norāda: “Daļa no filmas “Straume” panākumiem ir tās pārdomātā mārketinga un komunikācijas kampaņa, kas palīdzēja filmai pārspēt rekordus skatītāju skaita ziņā. Esam gandarīti, ka “Golin” komanda ir saņēmusi šo atzinību par patiesi veiksmīgu kampaņu, kas palīdzēja kaķim kļūt par vienu no spilgtākajiem mūsdienu Latvijas kultūras simboliem.”
“Kampaņa tika veidota sarežģītā laikā, taču mēs ticējām tās spēkam un spējai gūt rezonansi sabiedrībā. Latvijas kino ir pelnījis tādu pašu atbalstu un uzticību, kādu mēs sniedzam saviem sportistiem – ar pārliecību par mūsu radošo potenciālu un spēju iedvesmot arī ārpus valsts robežām,” uzsver “Golin Rīga” vadošais partneris Dāvis Sakne.
Kampaņas panākumi apliecina, ka radoša pieeja, skaidri definēta stratēģija un izpratne par auditorijas vajadzībām var sniegt ievērojamu ietekmi pat sarežģītos apstākļos. Uzņēmums “Golin Riga” izsaka pateicību visiem partneriem un skatītājiem, kas bija daļa no šī ceļojuma – jo tikai kopā mēs varam radīt patiesi nozīmīgu komunikāciju.
Lasiet arī: No maza budžeta līdz miljoniem – kādu peļņu atnesusi “Straume”?
Lasiet arī: VIDEO | “Straume” iegūst Latvijas vēsturē pirmo “Oskaru”