No otrdienas, 15.novembra, autovadītājiem pēdējā regulējamajā krustojumā pirms lidostas jāseko norādes zīmēm – jābrauc nevis taisni, kā ierasts, bet diagonāli pa labi. Arī atpakaļceļš Rīgas virzienā jāmēro pa jauno L1 ceļu.
Ceļa izbūve ir saistīta ar Rail Baltica dzelzceļa stacijas un tās infrastruktūras būvniecību pie lidostas Rīga, ko veic pilnsabiedrība B.S.L. Infra. Šo personu apvienību veido Austrijas uzņēmums Swietelsky AG un Latvijas būvniecības uzņēmumi – ceļu būves firma SIA Binders un AS LNK Industries.
Sākot no regulētā krustojuma ar Ziemeļu un Dzirnieku ielu, satiksme ir novirzīta uz jaunizbūvēto 840 metru garo L1 ceļu, kurš virzīts blakus Torņa ielai. Transporta kustība ir saglabāta loka veidā, vedot gar lidostas termināli un dodoties pa jaunizbūvēto ceļu uz Rīgas centru. L1 ceļš virzienā uz Rīgu ir pieslēgts P133 brauktuvei netālu no Ziemeļu un Dzirnieku ielas krustojuma. Atļautais maksimālais braukšanas ātrums uz jaunā autoceļa ir 50 kilometri stundā (km/h).
Lidostas tiešā tuvumā saglabāta ātruma ierobežošanas zona ar atļauto maksimālo braukšanas ātrumu 30km/h.
Tāpat jaunajam ceļam L1 uzstādīts pagaidu apgaismojums, kas nodrošina labu redzamību un tiks izmantots līdz pastāvīgo apgaismojuma objektu izvietošanai 2023.gadā.
Pēc Rail Baltica stacijas un infrastruktūras būvdarbu pabeigšanas lidostā Rīga tiks uzlabota publiskā piekļūšana stacijai un lidostai, izbūvējot vairākus plašākus pievades ceļus, nodrošinot ērtāku piekļūšanu ar augstāku komforta un mobilitātes līmeni gan no pilsētas uz lidostu, gan virzienā no lidostas uz pilsētu. Lai mazinātu būvdarbu ietekmi uz satiksmi, darbus pie lidostas Rīga realizē piecos posmos līdz 2025.gada decembrim.
Lasiet arī: Šonedēļ samazinās atļauto braukšanas ātrumu uz Dienvidu tilta