“Meta” piedāvā samazināt ikmēneša abonēšanas maksu par “Facebook” un “Instagram” no 9,99 eiro līdz 5,99 eiro otrdien, 19.martā, paziņoja augsta līmeņa “Meta” vadītājs, lai kliedētu privātuma un pretmonopola regulatoru paustās bažas un atbildot uz kritiku par Eiropā ieviesto “Meta” abonēšanas pakalpojumu bez reklāmām, kas, kā daži apgalvo, liek lietotājiem maksāt par privātuma aizsardzību, ziņo Reuters.
“Meta” ieviesa abonementmaksu, lai izpildītu Eiropas Savienības (ES) Digitālo tirgu akta (DTA) prasības, kas ierobežo tās iespējas personalizēt reklāmas bez lietotāja piekrišanas, tādējādi ietekmējot tās galveno ieņēmumu plūsmu.
Uzņēmums norādīja, ka maksas modeļa mērķis ir līdzsvarot pretrunīgās prasības starp ES privātuma tiesību aktiem un DTA noteikumiem.
Eiropas Komisijas sēdē sacīja Meta jurists Tims Lambs (Tim Lamb) sacīja, ka “Meta” izteica piedāvājumu, lai “paātrinātu šo procesu” un panāktu stabilu stāvokli. “Meta” piedāvā samazināt cenu
no 9,99 līdz 5,99 eiro par vienu kontu un četriem eiro par jebkuru papildu kontu.
Lambs uzsvēra, ka šis samazinājums ir zemākā saprātīgā cena par šādas kvalitātes pakalpojumiem, uzsverot, ka pastāvīgās neskaidrības apstākļos ir nekavējoties jāpanāk regulatīvā noteiktība.
Vienas dienas ilgā tiesas sēde “Meta” lietotājiem un trešām personām sniedz iespēju gūt skaidrību par to atbilstību DTA.
Lietotāji, kuri piekrīt izsekošanai, saņem bezmaksas pakalpojumu, kas tiek finansēts no reklāmas ieņēmumiem.
Par DTA pārkāpumiem uzņēmumiem draud naudas sods līdz pat 10% no to gada apgrozījuma pasaulē.
Lasiet arī: Facebook un Instagram piedāvās maksas abonementus Eiropā