Noskaidroti “Baltijas zīmolu topa” uzvarētāji

Mārketinga nozares pasākumā “Baltic Brand Forum” paziņoti “Baltijas zīmolu topa” 2024.gada laureāti.

“Baltijas Zīmolu topa” apbalvošanas ceremonijā par mīlētāko Baltijas, tostarp arī Latvijas, zīmolu atzīta “Swedbank”. Baltijas topa otrajā vietā ir mazumtirgotājs “Maxima”, kas Latvijas topā ierindojas trešajā vietā, savukārt Baltijas mērogā trešo vietu ieguva SIA “Omniva”, kas Latvijā ierindojās otrajā vietā.

Par cilvēcīgāko zīmolu Baltijā un Latvijā atzīta “Swedbank”. Latvijas topa otrajā vietā ierindojās AS “Latvijas valsts meži”, bet trešajā vietā – sarunu festivāls “Lampa”. Savukārt Baltijas mērogā otro vietu ieguva “IKEA” un trešo vietu “Lidl”.

Par zaļākā zīmola topa līderi Baltijā kļuva AS “Madara Cosmetics”, taču Latvijas mērogā uzņēmums ierindojās otrajā vietā, pēc “Latvijas valsts mežiem”. Savukārt trešo vietu Baltijā ieguva SIA “Enefit”, bet Latvijā – AS “Spodrība” zīmols “Seal”.

Par mīlētāko mediju zīmolu gan Baltijā, gan Latvijā atzīts “Delfi”. Otro vietu Baltijā ieņēma “TV3”, savukārt Latvijā – “Radio Skonto”. Tāpat Latvijā kā trešais mīlētākais medijs balvu saņēma “Lsm.lv”.

Kategorijā “Mīlētākais vietējo ražotāju zīmols” gan Baltijā, gan Latvijā kļuvis pārtikas koncerna “Food Union” zīmols “Kārums”, bet trešajā vietā ierindojās tā paša koncerna zīmols “Pols”, savukārt otrajā vietā bija SIA “Orkla Latvija” zīmols “Ādažu čipsi”. Baltijas valstu topā otro vietu ieguva Lietuvas uzņēmuma “Birštono mineraliniai vandenys” zīmols “Vytautas”, savukārt trešo vietu ieguva “Orkla Latvija” zīmols “Laima”.

Baltijas mērogā par straujāk augošo zīmolu atzīts “Circle K”, savukārt Latvijā – “Neste”, kas Baltijas mērogā ieguva otro vietu. Par trešo straujāk augošo zīmolu Baltijā kļuvusi “Omniva”. Latvijas topā otro vietu ieguva “Ādažu čipsi”, bet trešajā vietā ierindojās “Depo”.

Par izklaidējošāko zīmolu Baltijā kļuva SIA “Tele2”, otrajā vietā ierindojās “Red Bull” un trešajā vietā “Cheetos”, taču Latvijas mērogā kā izklaidējošākais zīmols apbalvots VSIA “Rīgas cirks”, otrās vietas laureāts bija SIA “Akvaparks” zīmols “Līvu akvaparks”, bet trešo vietu ieguva “Tele2” zīmols “Zelta zivtiņa”.

Laureāti tika noskaidroti “Brand Capital” pētījumā, ko veica tirgus izpētes datu vākšanas uzņēmums “Norstat”, aptaujājot vairāk nekā 3 000 Baltijas valstu iedzīvotāju, kuri atbildēja uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi pret zīmoliem. Par vietām kādā no septiņām kategorijām šogad Baltijā sacentās kopumā 646 zīmoli.

“Baltic Brand Forum” norisinās kopš 2019.gada. To organizē “Magic”, “OMD” un “Norstat”.

Lasiet arī: Latvija starptautiskajos finanšu tirgos aizņēmusies 600 miljonus eiro

Seko mums arī FacebookDraugiem u

Saistītie raksti

Jaunākās Ziņas