Cīņai starp sociālajām platformām turpinoties, Ķīnai piederošā video platforma TikTok tagad piedāvā iespēju publicēt arī tikai teksta ierakstus, vēsta britu raidorganizācija BBC.
TikTok norādījis, ka jaunā funkcija dod lietotājiem vēl vienu veidu pašizpausmei. Jūlija sākumā TikTok jau palaida jaunu mūzikas straumēšanas lietotni, lai konkurētu ar Spotify un Apple Music. Tagad TikTok lietotājiem ir trīs iespējas ierakstu veidošanai: video, foto vai teksts. Arī teksta erakstus varēs personalizēt, pievienojot skaņu, atrašanās vietu, veidot kopīgus ierakstus un reakcijas uz citu lietotāju video. Sociālais tīkls paziņojis:
“Šīs funkcijas ļaus padarīt teksta ierakstus tikpat dinamiskus un interaktīvus kā jebkuru video vai foto.”
Tikmēr Twitter īpašnieks Īlons Masks (Elon Musk) pirmdien, 24.jūlijā, atteicies no ierastā zilā putniņa logo, un nomainījis to pret melnbaltu “X”. Saskaņā ar Maska teikto, arī termins “tvīti” tiks nomainīts ar “x”.
TikTok pieder Ķīnas ByteDance. Mūzikas straumēšanas platforma TikTok Music ir pieejama Brazīlijā un Indonēzijā, un testa versiju var izmantot arī lietotāji Singapūrā, Meksikā un Austrālijā. Platformas pārstāvis informēja, ka TikTok Music ļauj “klausīties mūziku, dalīties ar to un lejupielādēt TikTok atrasto mūziku, kā arī piedāvāt iemīļotos skaņdarbus un māksliniekus TikTok kopienai”.
2021.gadā TikTok kļuva par populārāko tiešsaistes platformu pasaulē,
ASV sasniedzot vairāk pieprasījumu nekā Google. Šogad lietotnei pasaulē ir vairāk nekā miljards lietotāju.
Sacensība starp dažādām sociālajām platformām, piemēram, Instagram mātesuzņēmumu Meta un Maska par X pārdēvēto Twitter, pēdējās nedēļās kļuvusi spraigāka. Jūlija sākumā apmēram 100 valstīs, tostarp Lielbritānija, lietošanai kļuva pieejama platforma Threads, kas ir ļoti līdzīga Twitter. Meta īpašnieks Marks Cukenbergs (Mark Zuckerberg) informējis, ka pirmo piecu dienu laikā Threads pievienojās vairāk nekā 100 miljoni lietotāju.