Pašmāju influencere un uzņēmēja Elīna Didrihsone saviem sekotājiem vietnē “Instagram” atklājusi, ka viņas uzņēmums atvadās no nosaukuma “Butterfly” un turpmāk sauksies “Elyndi”.
“Mēs uz šo gājām jau no 1. janvāra. Tam ir dziļš – “Kāpēc?” Daudz jaunumu jūs vēl sagaida, bet par visu turpmāko, šīs nedēļas laikā dalīšos. Dodiet mums vēl dažas dienas un nomainīsies viss,” sola influencere, publiskojot video, kurā dzīvesbiedrs Nauris viņu pārsteidzis gan ar milzīgu ziedu pušķi, gan rozā auto ar jauno logo virsū.
“Šī bija negaidītākā dāvana – es biju pārliecināta, ka mēs pārlīmēsim mūsu balto zuzīti… bet vīrs nolēma citādāk. Ja godīgi, es neiebilstu,” komentārā pie video atklāj Elīna.
Lai gan daļa sekotāju komentē, ka jaunais nosaukums un pat tā fonts pārlieku līdzinās zīmolam “Kalendy”, daudzi interneta lietotāji Didrihsonu pāri aizstāv, norādot, ka vienmēr būs cilvēki, kam nekas nav labi – ne jaunais auto, ne nosaukums. Vairākos komentāros skauģiem tiek ieteikts pašiem pilnveidoties, kā arī izteikts viedoklis, ka noniecinātājiem, visdrīzāk, pašiem nav ne auto, ne autovadītāja tiesību.
VIDEO apskatāms šeit