Pēc brauciena nepabeigšanas “Bolt Drive” lietotnē sievietei liek maksāt par, iespējams, sveša cilvēka izraisītu avāriju

Pēc brauciena nenoslēgšanas koplietošanas nomas pakalpojumu sniedzēja “Bolt Drive” lietotnē kādai sievietei pieprasa samaksāt 8737,45 eiro par, iespējams, sveša cilvēka izraisītā avārijā cietušas automašīnas remontu.

Sociālajā tīklā “Facebook” Anna Miesniece apgalvo, ka viņa 23.augustā, atbraucot mājās, lietotnē noslēdza braucienu ar nomas auto. Savukārt no rīta pamostoties, sieviete lietotnē ieraudzījusi, ka attiecīgā automašīna šo braucienu turpina.

Viņa ir mēģinājusi noslēgt braucienu, kamēr automašīna brauca, bet tas nav izdevies. Attiecīgi sieviete rakstīja “Bolt” palīdzības centram, kā arī zvanīja “Bolt” kontakttālrunim, bet tas esot bijis izslēgts. Nākamajā dienā sievietes konts ticis apturēts. Pēc tam “Bolt” pārstāvji sazinājušies ar sievieti un informējuši, ka mašīna ir atrasta un ir sākta izmeklēšana.

Savukārt pēc dažām nedēļām ar sievieti sazinājusies policija, paziņojot, ka mašīna ir atrasta sadauzīta un lieta ir ierosināta pret viņu. Sieviete apgalvo, ka viņas kolēģi var apliecināt, ka no rīta viņa bija darbā, kā arī “Bolt” lietotnē var redzēt, ka mašīnā ir citā Rīgas galā. Viņa uzsver, ka mēģināja sazināties ar kompāniju, kamēr automašīna brauca.

Pēc mēneša sieviete saņēmusi e-pastu no “Bolt”, kurā pievienotas tāmes par automašīnas remontu 8737,45 eiro apmērā.

“Bolt Drive” vadītājs Latvijā Edvīns Kažoks aģentūrai LETA skaidroja, ka konkrētajā gadījumā kliente ar Valsts policiju (VP) nesazinājās un informāciju “Bolt” atbalsta dienesta komandai nodeva tikai vairākas stundas pēc sava brauciena pabeigšanas. Šajā laikā automašīnu, iespējams, izmantoja cita persona, izraisot avāriju, ko patlaban izmeklē VP.

Kažoks skaidroja, ka “Bolt Drive” lietošanas noteikumi paredz, ka par visu, kas notiek ar automašīnu nomas laikā, ir atbildīgs auto nomātājs. Tādēļ “Bolt” aicina ikvienu lietotāju pēc brauciena pārliecināties, ka automašīna ir aizslēgta, lai izvairītos no starpgadījumiem.

Gadījumā, ja lietotājs pēc brauciena pabeigšanas konstatē, ka automašīna nav tikusi aizslēgta un tiek aktīvi izmantota, “Bolt Drive” aicina vispirms sazināties ar VP un informēt par automašīnas atrašanās vietu, savukārt pēc tam par situāciju informēt “Bolt Drive” klientu atbalsta dienestu.

Vienlaikus VP ir sākts administratīvā pārkāpuma process par negadījumu, kā arī “Facebook” ieraksta autore ir sniegusi paskaidrojumu. Tāpat VP ir saņemts iesniegums par iespējamu automašīnas zādzību, iesniegums ir reģistrēts un notiek tā izskatīšana, aģentūrai LETA atzina VP.

Jau ziņots, ka “Bolt” 2013.gadā Igaunijā izveidoja Markuss Villigs, kuram pašlaik kompānijas kapitālā pieder 17,05%. Grupu veido vairāki desmiti uzņēmumu, kuru māteskompānija “Bolt Technology” ir visu “Bolt” lietotņu intelektuālā īpašuma turētāja. Lielāko daļu izpētes un izstrādes darba saistībā ar intelektuālo īpašumu notiek Igaunijā.

Lasiet arī: Saeimā iesniedz 2025.gada valsts budžeta projektu

Seko mums arī FacebookDraugiem un X!

 
 
Saistītie raksti

Jaunākās Ziņas