Arī CSDD maina logo. Diskusijas raisās par izlietoto summu un izskatu

Līdzīgi kā pirms neilga laika Rīgas zoodārzs, “Pasažieru vilciens” un “Rīgas satiksme”, arī VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) ir mainījusi savu logo, jaunajam izskatam izpelnoties sabiedrības kritiku un nopēlumu sociālajos tīklos, līdzīgi kā tas bijis  “Vivi” un “Rīgas satiksmes” gadījumā.

CSDD jaunā identitāte balstīta uz trīs uzņēmuma vērtībām – “Virzi. Maini. Līdzi.” Jaunā vizuālā identitāte simbolizē nemainīgu virzību uz priekšu, balstītu vienotās vērtībās un noteikumos – kā dzīvē, tā uz ceļa. Ceļš no atsevišķa elementa logotipā, kļuvis par vienojošu elementu, plūstot cauri visai grafiskajai zīmei kopumā. Vizuālā identitāte ir dinamiska, tajā jūtama kustība un arī pēctecība, uzsver CSDD.

“Klusi un nemanāmi šomēnes nomainīts arī CSDD logo un vizuālā identitāte. Kursīvs šogad, izskatās, modē,” vietnē “X” (iepriekš “Twitter” logo izmaiņas komentē sociālā tīkla lietotājs Kaspars Zn.

Tikmēr sociālā tīkla lietotājs Mārtiņš Lūsis komentē: “Man vecais logo patīk daudz labāk. Vismaz vairāk attēlo CSDD būtību. Jaunais ir bez jebkāda story vai rakstura.”

Arī citi interneta lietotāji izsaka viedokli, ka nekas īpaši nav mainījies, izņemot to, ka logo tagad ir kursīvā, un līdzinās citiem logotipiem.

Diskusijas raisās arī par summu, kas izmantota jaunās identitātes izstrādāšanai, lai gan atrodas arī tādi, kas uzskata, ka 13 000 eiro neesot “nekas briesmīgs”. Tā, piemēram, Kaspars Zn komentē: “Bet 13K nav nenormāli liela summa zīmola izstrādei, rēķini, ka tas nav tikai logo, bet pilnīgi viss, pie tā vairāku cilvēku komanda strādā ilgstoši ar licencētām programmām, kuras viņi nedrīkst “nokačāt” torrentos…”

VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) ir apstiprinājusi jaunu vidējā termiņa stratēģiju 2024.-2026.gadam, kuras vispārējais stratēģiskais mērķis ir nodrošināt kvalitatīvu un inovatīvu ieguldījumu ilgtspējīgas satiksmes drošības paaugstināšanā, uzturēt un attīstīt transportlīdzekļu un iekšējo ūdeņu kuģošanas līdzekļu uzskaites un vadītāju kvalifikācijas pakalpojumus, transportlīdzekļu tehniskā stāvokļa apskates un kontroles pakalpojumus, kā arī uzturēt nozīmīgus ar satiksmes jomu saistītus infrastruktūras objektus, informē CSDD.

“Pēdējo gadu laikā CSDD pieeja korporatīvās ilgtspējas vadībai arvien vairāk ir vērsta uz ilgtermiņa vērtību radīšanu, īstenojot aktivitātes, kas papildus ekonomiskajai komponentei ietver vides, sociālās un pārvaldības dimensijas. CSDD veic pāreju uz ilgtspējīgu pakalpojumu sniegšanu un iesaistās to atbalstošu procesu un aktivitāšu veidošanā”, uzsver CSDD valdes priekšsēdētājs Aivars Aksenoks. “Ģeopolitisko un sociālekonomisko apstākļu rezultātā pieaugošie drošības riski liek arvien vairāk rūpēties arī par informāciju sistēmu drošību, kā arī personas datu aizsardzību. Savukārt, energoresursu u.c. izmaksu pieaugums rada nepieciešamību strādāt efektīvāk.”

Lai īstenotu izvirzītos stratēģiskos mērķus, CSDD ir radījusi jaunu organizācijas vizuālo identitāti, kā ieviešana norisināsies pakāpeniski.

CSDD jaunā identitāte balstīta uz trīs uzņēmuma vērtībām – “Virzi. Maini. Līdzi.”. Šīs vērtības raksturo CSDD pieeju klientu apkalpošanā, organizējot iekšējos procesus uzņēmumā tā, lai nodrošinātu pasaules līmeņa klientu apkalpošanas kvalitāti ikvienam klientam visā Latvijā. Jaunās vērtības iemieso arī savstarpēju cieņu un profesionalitāti, sadarbībā ar visām iesaistītajām pusēm.

Respektējot uzņēmuma ilgtspējas nostādnes, vizuālo elementu ieviešana notiks pakāpeniski, pāris gados. Vispirms vizuālās pārmaiņas būs redzamas ikdienas komunikācijā sociālo tīklu kontos un dokumentācijā, kam sekos CSDD eksāmenu transportlīdzekļu vizuālās pārmaiņas marta vidū. Pakāpeniski korporatīvās identitātes grafiskie elementi tiks integrēti visos 26 CSDD klientu apkalpošanas centros. Savukārt, jauns informācijas un pakalpojumu portāls, kur vienuviet būs integrēta CSDD mājaslapa un e-csdd.lv sniegtie e-pakalpojumi, klientiem būs pieejams gada nogalē.

Korporatīvās vizuālās identitātes vadlīnijas izstrādāja Latvijas uzņēmuma SIA “Kid Design” komanda Maijas Rozenfeldes vadībā. Vadlīnijas paredz identitātes integrēšanu CSDD dokumentācijā, digitālajā vidē un klientu apkalpošanas centros visā Latvijā.

Lasiet arī: “Rīgas satiksme” izstrādājusi jaunu logo; izlietotā summa iespaidīga

Seko mums arī FacebookDraugiem un X!

Saistītie raksti

Jaunākās Ziņas