Izmests ēdiens un rindas: “McDonald’s” Japānā atceļ akciju

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “McDonald’s” Japānā atcēlusi plānoto animācijas “One Piece” kāršu izsniegšanu pie bērnu komplektiem, jo iepriekšējā akcija novedusi pie milzīga izmestas pārtikas apjoma, un kārtis tiek tālākpārdotas par ļoti augstu cenu, raksta britu raidorganizācija BBC.

Ātrās ēdināšanas gigants 21.augustā paziņoja, ka uz laiku atliek akciju ar kārtīm mangas “One Piece” tematikā. Augustā uzsāktā akcija, kad ar “McDonald’s” bērnu komplektiem varēja iegūt ierobežota izlaiduma “Pokémon” kārtis, noveda pie garām rindām un gadījumiem, kad bērnu komplekti tika iepirkti vairumā.

Internetā publicētās fotogrāfijas redzami uz ielas izmesti maisiņi ar ēdienu no bērnu komplektiem, un uzvirmojušas sūdzības, ka kārtis tiek tirgotas tiešsaistes tirdzniecības platformās, lai gūtu peļņu. Bija plānots, ka kārtis būs pieejamas trīs dienas, bet daudzviet tās vairs nebija pieejamas jau pēc vienas dienas.

Japānas “McDonald’s” paziņojumā uzņēmuma mājaslapā sacīts, ka

tā atlikusi “One Piece” akciju, kam bija jāsākas 29.augustā,

lai izvērtētu ar bērnu komplektu “Happy Meal” saistītās iniciatīvas. Pašlaik patērētājiem būs pieejamas ierastās bērnu komplekta rotaļlietas. Japānas patērētāju tiesību aizsardzības centrs norādījis, ka “McDonald’s” jāuzlabo pārdošanas stratēģija, un jāveic pasākumi, lai novērstu pārtikas izniekošanu.

“One Piece” ir komiksu un animācijas sērija, kurā jauns pirāts meklē dārgumus, dēvētus par “One Piece” un ceļā cīnās ar pretiniekiem. Komiksu sērija tika sākta 1997.gadā, un divus gadus vēlāk iznāca animācijas seriāls. Tāpat Japānā populāras “One Piece” spēles un rotaļlietas.

Līdzīgas problēmas Japānas “McDonald’s” piedzīvojis jau iepriekš. Pēc starpgadījuma ar “Pokémon” kārtīm uzņēmuma Japānas nodaļa atvainojusies, un solījusies strādāt pie tā, lai šādas situācijas vairs neatkārtotos. “Pokémon” kārtis ir ļoti populāras bērnu vidū, bet nereti arī pieaugušie aizraujas ar kāršu kolekcionēšanu. Dažkārt tās tiek pārdotaspar īpaši lielām summām. Viena no nesenās akcijas kārtīm kādā tiešsaistes izsoļu vietnē nopērkama par vairāk nekā 33 000 dolāru.

“McDonald’s” paziņojis, ka pēc tam, kad “Pokémon” kampaņa noveda pie lieliem pirkumiem ar mērķi kārtis tirgot tālāk, pārskata dāvanu politiku. Viens no veidiem, kā izskaust līdzīgus gadījumus, būs bērnu komplektu daudzuma ierobežojums vienam pirkumam.

Lasiet arī: Zinātnieki: Strauja Antarktīdas ledus kušana paātrinās klimata pārmaiņas

Seko mums arī FacebookDraugiem un X!

Saistītie raksti

Jaunākās Ziņas