Staķa laikā RD kampaņām un sabiedrības informēšanai iztērējusi 1,3 miljonus eiro

Nu jau bijušā Rīgas mēra Mārtiņa Staķa (PP) vadītā Rīgas dome (RD) informatīvajām kampaņām un sabiedrības informēšanai divarpus gados tērējusi aptuveni 1,3 miljonus eiro, liecina aģentūras LETA apkopotā, pašvaldības sniegtā informācija.

RD Zīmola un komunikācijas pārvaldē  informēja, ka 2021.gadā noslēgti 44 līgumi par kopējo summu vairāk nekā 300 000 eiro, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN).

Lielākoties līgumu summas nepārsniedza 10 000 eiro.

Finansiāli ietilpīgākais līgums noslēgts ar SIA Pilsētas līnijas par vakcinācijas komunikāciju.

Tas pašvaldībai izmaksājis nepilnus 39 000 eiro, ieskaitot PVN.

20 000 eiro līgums noslēgts ar AS TV Latvija, lai televīzijas kanālā TV24 veidotu raidījumu ciklu par pašvaldības aktualitātēm. Pašvaldībai tas izmaksājis kopumā vairāk nekā 25 000 eiro ar PVN.

Vēl viens 20 000 eiro līgums slēgts ar AS Radio SWH informēšanai par satiksmes ierobežojumiem, bet nepilnu 19 000 eiro vērts līgums slēgts ar šo uzņēmumu par raidlaika iegādi raidījuma Rīgas aktualitātes pārraidei Radio SWH un Radio SWH+.

Pērn noslēgts 41 līgums par vairāk nekā 500 000 eiro, ieskaitot PVN.

Finansiāli visietilpīgākais līgums noslēgts ar SIA Nord Media Group par 18.novembra un Ziemassvētku kampaņām. Tās pašvaldībai izmaksājušas vairāk nekā 60 000 eiro ar PVN.

Vēl pērn nepilni 24 000 eiro, ieskaitot PVN, tērēti SIA “fon Films” par video izstrādes pakalpojumiem projektam “Rīgas vasara”, vairāk nekā 48 000 eiro, ieskaitot PVN, samaksāti SIA “Inspired” “Rīgas vasaras” reklāmas kampaņai un kampaņas materiālu izvietošanai medijos.

Šogad līdz jūnijam ieskaitot noslēgti 20 līgumi par kopējo summu 375 000 eiro. 

No šogad noslēgtajiem līgumiem lielākā summa samaksāta par SIA Trendmark pakalpojumiem, nodrošinot reklāmas kampaņu Rīgas drosmes un prieka vasara 2023 īstenošanu un kampaņas materiālu izvietošanu medijos.

Līgums ir spēkā no 22.jūnija līdz saistību izpildei. Šī kampaņa pašvaldībai izmaksās 105 426 eiro ar PVN.

Šajos divarpus gados noslēgti līgumi gan par dažādām informatīvajām kampaņām, Rīgas ziņām dažādos medijos, skaņu celiņu komponēšanu Rīgas pašvaldības video materiāliem, Rīgas mēra Staķa tikšanās ar apkaimju iedzīvotājiem tiešraižu nodrošināšanu u.c.

Kā aģentūru LETA informēja Zīmola un komunikācijas pārvaldē, visu veidu ar komunikācijas funkciju saistītie iepirkumi ir šīs pārvaldes kompetencē. Pamatā pārvaldes veiktie iepirkumi ir konkrētu kampaņu sastāvdaļas un tiek veikti saskaņā ar normatīvajām prasībām, nepieciešamības gadījumā rīkojot cenu aptaujas, iepirkumus un konkursus.

Iepriekš jau vēstīts, ka  3.jūlijā Staķis paziņoja par atkāpšanos no mēra amata. Galvenais iemesls, kādēļ viņš pieņēma šādu lēmumu, bija tas, ka viņš vairs nevarot uzņemties atbildību par RD lēmumiem. 

Pēc tam iezīmējās arī būtiskas nesaskaņas starp kādreizējās koalīcijas partneriem – Staķa pārstāvēto Par/Progesīvie frakciju un Jauno vienotību. Politiķi sarunās ar aģentūru LETA atzina, ka konflikts brieda jau ilgāku laiku, bet tā saasināšanās notika saistībā ar Satiksmes departamenta amatpersonu disciplinārlietas izmeklēšanu.

Lasiet arī: BNN nedēļas apkopojums: Laiks Kariņu negaida. Jācer, slimnīcas neslēgs. Vanagas žēlastība. Daba piekāpjas enerģijai

Saistītie raksti

Jaunākās Ziņas