Microsoft informējis, ka tiek meklēti iemesli darbības pārrāvumiem, kas skāruši vairākas uzņēmuma programmas, tostarp saziņas lietotnes, raksta Reuters.
Uzņēmums nav publiskojis informāciju par skarto lietotāju skaitu, bet ziņojumi par pārrāvumiem liecina, ka programmu darbība traucēta lietotājiem Austrālijā, Lielbritānijā, Āzijā un arī tuvajos austrumus. Microsoft mikroblogošanas vietnē Twitter rakstīja: «Mēs esam konstatējuši iespējamo tīkla problēmu un analizējam telemetrijas datus, lai noteiktu nākamos soļus problēmas risināšanai.»
We've identified a potential networking issue and are reviewing telemetry to determine the next troubleshooting steps. You can find additional information on our status page at https://t.co/pZt32fOafR or on SHD under MO502273.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status) January 25, 2023
Arī Microsoft mākoņošanas serviss Azure ziņojis par darbības traucējumiem, un norādīja, ka daļa lietotāju saskaras ar problēmām.
Darbības pārrāvuma laikā lietotāji nevarēja nosūtīt ziņas, pievienoties zvaniem vai izmantot jebkādas citas MS Teams funkcijas.
Lietotni visā pasaulē izmanto vairāk nekā 280 miljoni cilvēku, un tā ir būtiska daļa daudzu uzņēmumu un izglītības iestāžu darbā – lietotne ļauj sazvanīties, plānot sapulces un organizēt darba plūsmu.
Saskaņā ar Microsoft paziņojumu, ietekmētas arī citas lietotnes un platformas: Microsoft Exchange Online, SharePoint Online un OneDrive.
Lasiet arī: VDD pārbauda Ukrainas atbalstītāju iespējamu ierobežošanu vietnē Facebook