Lai gan Floridas štatā plosās 4.kategorijas viesuļvētra, ASV politiķi nepārtruc vidustermiņa aģitācijas

ASV Floridas štatu, trešdien, 28.septembrī, sasniedza tropiskā vētra ar nosaukumu Īens, kas ir kļuvusi par 4.kategorijas vētru ar vēja brāzmām 65 metri sekundē, savukārt ceturtdien, 29.septembrī, vētra sasniedza štata centrālo daļu,  vēsta ziņu kanāls CNN.

Sagaidāms, ka ceturtdien, 29.septembrī, vētra virzīsies prom no Floridas ziemeļaustrumu piekrastes un piektdien, 30.septembrī, pietuvosies Džordžijas un Dienvidkarolīnas štatu piekrastēm.

Vētra ir atstājusi katastrofālus postījumus, un vētras rezultātā piekrastes apdzīvotās vietās sākās spēcīgas lietusgāzes, kas izraisīja plūdus, kuru dēļ daļa iedzīvotāju ir iesprostota savās mājās.

Vairāk nekā 2,5 miljoni iedzīvotāji Floridā 29.septembra rītā palika bez elektrības, galvenokārt štata dienvidrietumu un centrālajā daļā, liecina PowerOutage.us dati. Tāpat vairāki Floridas dienvidrietumu apgabali paziņojuši par gandrīz pilnīgu elektroapgādes pārtraukumu, jo vētras rezultātā bojātas elektrolīnijas, kā arī ir smagi cietuši Tampa–Sentpītersbērga metro rajoni.

Neskatoties uz to, ka Floridas štatu sasniegusi tropiskā vētra Īens, ASV politiķi nepārtrauc ieplānotās kampaņas laikā, kad līdz 2022.gada vidustermiņa vēlēšanām atlicis mazāk par sešām nedēļām, vēsta amerikāņu medijs Politico.

Republikāņu gubernators Rons DeSantis (Ron DeSantis), senators Marko Rubio (Marco Rubio) un republikāņu pārstāvis Vals Demingss (Val Demings) turpina izplatīt reklāmas laikā, kad vētra ir nodarījusi postījumus neskaitāmās mājsaimniecībām, un liela daļa štata iedzīvotāji ir palikuši bez elektrības.

Stīvs Vankors (Steve Vancore), aptauju veicējs un ilggadējs kampaņu konsultants, kurš ir strādājis gan demokrātu, gan bezpartejisku kandidātu labā, norādīja uz to, ka kampaņu turpināšana un reklāmu izplatīšana lielas dabas katastrofas laikā liecina tikai par to, ka politika mainās.

«Kādreiz, kad bija dabas katastrofa, Visas lietas tika noliktas malā. kaut uz dažām minūtēm. Šīs normas vairs nav spēkā,» sacīja Vankors.

Reklāmas kampaņu izsekošanas grupas AdImpact veiktā analīze liecina, ka līdz šim vienīgie, kas ir samazinājusi reklāmas kampaņu izplatīšanu ir republikāņu ģenerālprokurore Ešlija Mūdija (Ashley Moody) un Floridas Demokrātu partija.

Daži politikas eksperti ir samērā skeptiski noskaņoti par to, cik pamatoti būtu samazināt reklāmas apjomus šajā laikā, sakot, ka kampaņas tagad tiekot vadītas citādi. Daudzi vēlētāji, iespējams, pat vairs nepievērš uzmanību tradicionālo mediju pārraidēm vai kabeļtelevīzijas reklāmām un tā vietā izmanto straumēšanas pakalpojumus.

Demokrātu politiskais konsultants no Floridas, kurš vēlējās palikt anonīms, uzskata, ka šis nav īstais laiks, lai pārtrauktu politiskās aģitācijas. «Tagad ir 2022.gads, un spēles noteikumi ir mainījušies,» viņš sacīja.

Saistītie raksti

Jaunākās Ziņas