Visās trīs Baltijas valstīs 11.novembra tirdzniecības akcijas laikā veikto pasūtījumu skaits pieaudzis pat par 62%, salīdzinot ar ierastu piektdienu, turklāt iedzīvotāji īpaši aktīvi iepirkušies internetā.
Šādi uzņēmuma Kesko Senukai Digital – tas pārvalda interneta veikalus 1a un Senukai Lietuvā, KSenukai Latvijā un K-Rauta Igaunijā – apkopotie dati ļauj tam prognozēt, ka arī Melnās piektdienas (25.novembra) pasūtījumu skaits pārsniegs 2021.gada rezultātus un pieteiks jaunu rekordu. Lielākās izmaiņas fiksētas Lietuvā, kur klienti 11.novembrī – ko pasaulē pazīst kā Single’s Day jeb Vientuļnieku dienu – veica par 81% vairāk pasūtījumu nekā parasti. Pieaudzis arī e-veikalu apmeklētāju skaits: Lietuvā un Igaunijā akcijas piektdienā bijis divreiz vairāk klientu. Latvijā klientu skaits pieaudzis par 60%.
Īpaši aktīvi bijuši e-veikala klienti vecumā no 35 līdz 45 gadiem.
Atlaižu laikā pircēji Baltijas valstīs pārsvarā izvēlējušies datortehniku un citas elektronikas preces. Lietuvas pircēji aktīvāk nekā parasti iegādājās viedtālruņus, lielo sadzīves tehniku un virtuves tehniku, putekļu sūcējus. Latvijā visvairāk auga televizoru, mazās virtuves tehnikas, stacionāro datoru un viesistabas mēbeļu pārdošanas apjomi. Igaunijā, salīdzinot ar citām dienām, populārāki bija konstruktori bērniem, datorspēles, elektrības ģeneratori un putekļsūcēji.