Ceturtdaļai Latvijas iedzīvotāju nepieciešams otrs mobilā tālruņa numurs

Lielākoties cilvēki otru tālruņa numuru gribētu izmantot darba vajadzībām, liecina sakaru uzņēmuma LMT uzdevumā šomēnes veiktās aptaujas rezultāti. To veica Snapshots, aptaujājot 1 007 Latvijas iedzīvotājus 18–74 gadu vecumā.

Kopumā puse aptaujāto uzskata, ka darba un privātā mobilā tālruņa numuriem jāatšķiras. Taču netrūkst arī to, kuriem otrs mobilā tālruņa numurs vajadzīgs īslaicīgi – iepirkšanās vai izklaides nolūkos.

No tiem Latvijas iedzīvotājiem, kuri iepriekš nav lietojuši divus mobilā tālruņa numurus, 37% otro numuru gribētu pieslēgt darba vajadzībām. Savukārt 15% vēlētos to iegūt īstermiņa mērķiem – pārdošanai, sludinājumu izvietošanai, preču vai pakalpojumu iegādei internetā.

Gados jaunāki respondenti biežāk izjūt vajadzību pēc otra mobilā tālruņa numura, sevišķi darba vajadzībām.

Uz to norāda 62% aptaujāto 18–29 gadu vecumā, krietni apsteidzot citas vecuma grupas.

«Kopš novembra sākuma, kad sākām piedāvāt LMT Kartes eSIM, interese par šo inovāciju Latvijas tirgū strauji aug. Iespēja pieslēgt otru mobilā tālruņa numuru ir sevišķi noderīga, ja papildu tālruņa numurs nepieciešams uz laiku, piemēram, lai reģistrētos kāda pakalpojuma saņemšanai vai kaut ko iegādātos internetā, un to apstiprina arī aptaujas rezultāti. Šāds risinājums ir lieliski piemērots arī ārvalstu tūristiem – īpaši no valstīm, kas atrodas ārpus Eiropas Savienības. Tas ļauj ceļotājiem ietaupīt līdzekļus, nelietojot sava mājas operatora pakalpojumus,» saka LMT prezidents Juris Binde.

Lasiet arī: Visi mobilo sakaru operatori Latvijā cels cenas

Saistītie raksti

Jaunākās Ziņas