Zara atvainojas par “pārpratumu” saistībā ar reklāmas kampaņu

Modes zīmols Zara otrdien, 12.decembrī, atvainojās par pretrunīgi vērtēto reklāmas kampaņu, kurā attēlotas baltā ietītas statujas, kas izpelnījās palestīniešu aktīvistu kritiku. Kampaņa izraisīja aicinājumus boikotēt Zara, jo kampaņa tika salīdzināta ar Gazas joslā ietīto līķu attēliem, ziņo Reuters.

“Diemžēl dažus klientus šie attēli, kas tagad ir dzēsti, aizvainoja, jo tajos tika saskatīts kaut kas tāds, kas to radīšanas laikā nebūt tā nebija domāts,” sacīja Zara Instagram ierakstā, piebilstot, ka foto vienīgais mērķis bija parādīt apģērbu mākslinieciskā kontekstā. Zara atvainojās par šo “pārpratumu”, apliecinot cieņu pret ikvienu.

Tēmturis #BoycottZara bija viens no populārākajiem platformā X (agrāk Twitter).

 

Šis gadījums liecina par grūtībām, ar kādām saskaras globālie zīmoli, risinot ar karu saistītos jutīgos jautājumus. Tas ir pirmais lielais Rietumu zīmols, kas pēc kritikas par neiejūtīgu reklāmu ir rīkojies.

Zara paskaidroja, ka kampaņa, kurā bija iekļauti manekeni ar neesošām ekstremitātēm, tika izstrādāta jūlijā un fotografēta septembrī, pirms oktobra konflikta. Tās nolūks bija attēlot nepabeigtas skulptūras tēlnieka darbnīcā.

Zara no savas Instagram lapas izdzēsa Atelier kampaņas ierakstus, un tās mātesuzņēmums Inditex paziņojis, ka fotogrāfijas ir izņemtas no visām platformām.

Kolekcija Atelier, kurā iekļautas sešas žaketes, ir viena no dārgākajām Zara kolekcijām. Lai gan kampaņa tika izņemta, žaketes joprojām ir nopērkamas Zara veikalos.

Lasiet arī: ANO atzīmē cilvēktiesību deklarācijas 75.gadadienu Gazas konflikta ēnā

Seko mums arī FacebookDraugiem un X!

Saistītie raksti

Jaunākās Ziņas