Turpmāk SEB klienti savas jaunās vai aizvietotās norēķinu kartes vai kredītkartes varēs saņemt arī Omniva pakomātos. Jaunais pakalpojums būs pieejams privātajiem un biznesa klientiem visās Baltijas valstīs, informē SEB banka pārstāvji.
SEB bankas valdes loceklis Arnis Škapars norāda, ka patstāvīgi tiek meklētas iespējas, kā uzlabot klientu pieredzi un paplašināt pakalpojumu klāstu.
SEB banka apkopotie dati liecina, ka pašlaik 90% klientu maksājumu kartes saņem pa pastu uz mājām, biroju vai citu izvēlētu vietu.
“Šādi vidēji gadā mēs klientiem nosūtām ap 170 tūkstošiem karšu. Un tagad esam pirmā banka tirgū, kas piedāvā inovatīvu un vienkāršu piegādes veidu, izmantojot pakomātus. Šī ir vēl viena iespēja klientiem saņemt karti ātri, droši un bez nepieciešamības apmeklēt bankas filiāli,” stāsta Škapars.
Kartes saņemšana pakomātā būs vienkārša un droša. Līdzīgi kā saņemot karti pa pastu, klienti varēs aktivizēt to savā internetbankā vai mobilajā lietotnē.
Arī kartes PIN-kods ir pieejams internetbankā.
Omniva Latvija Pārdošanas nodaļas vadītājs Māris Kuļikovskis skaidro, ka uzņēmumam šī ir pirmā šāda veida sadarbība ar banku. Kuļikovskis uzsver, ka Omniva ir plašākais pakomātu tīkls Latvijā – kopumā pakomāti izvietoti 360 vietās.
“Līdz ar to varam nodrošināt, ka pakalpojums SEB klientiem būs ļoti ērts un pieejams. Tāpat līdz šī gada beigām plānojam turpināt pakomātu tīkla paplašināšanu, koncentrējoties uz blīvāku to izvietojumu.
Saņemt kartes bankas klienti varēs tikpat vienkārši, kā saņemt jebkuru citu sūtījumu,” skaidro Kuļikovskis.
Sākotnēji pakomātos tiks piegādātas tikai jaunās un aizvietotās norēķinu kartes un kredītkartes. Vēlāk šī iespēja būs pieejama arī klientiem, kuru norēķinu kartes tiek atjaunotas, beidzoties to derīguma termiņam.
Maksājumu kartes piegāde uz pakomātu maksās 2,3 eiro. Kartes nosūtīšana pa pastu Latvijā šobrīd maksā 1 eiro, bet, sūtot to uz ārzemēm, – 10 eiro.
Lasiet arī: SEB banka: Katrs trešais jaunietis dzīvo bez uzkrājumiem